۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۵۳۵۳۲
امام جمعه پرند:

دم زدن از انتخابات آزاد ایستادن مقابل ولایت فقیه و نظام است

خبرگزاری رسا – امام جمعه شهر جدید در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر جدید پرند اظهار داشت:دم زدن از انتخابات آزاد، ایستادن مقابل ولایت فقیه و نظام است.
امام جمعه پرند

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا،حجت الاسلام محمد خدیری، امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته این شهر،با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: هر کسی در هر مسئولیتی دم از انتخابات آزاد بزند، مقابل ولی فقیه و نظام قرار گرفته است.

حجت الاسلام خدیری در خطبه های امروز نماز جمعه شهر جدید پرند با اشاره به سخنان مهم 19 دی ماه رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مردم قم اظهار داشت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید با قاطعیت گفت که از این به بعد هر کسی در هر مسئولیتی دم از انتخابات آزاد بزند خواسته یا ناخواسته با ولی فقیه، نظام اسلامی و انقلاب زاویه دارد.

«نباید همه چیز فدای خواسته های حزبی و سیاسی شود»
حجت الاسلام خدیری خطاب به این افراد هشدار داد و گفت: کسانی که این حرف ها را می زنند با این حرف‌های خود مددکار دشمنان می‌شوند و به جای این حرف‌ها باید یاور نظام و رهبری، یاور امام و خانواده شهدا و این مردم باشند، نباید همه چیز را فدای خواسته های حزبی و سیاسی کرد، بیایید و به اردوگاه ولایت برگردید.

وی با تاکید بر این‌که در این نظام اسلامی خود ولایت فقیه مواظب انتخابات است، افزود: این‌که باید از انتخابات و آرای مردم محافظت و مواظبت شود یک اصل بوده و این افراد باید بدانند که مردم غیور ایران هرگز چنین آوایی را نخواهند پذیرفت.

خطیب نماز جمعه پرند در خطبه اول نماز جمعه این هفته با تبریک حلول ماه ربیع الاول به همه شیعیان بر بهره برداری از فیوضات این ماه تاکید کرد و به بیان برخی از فضایل این ماه پرداخت.

حجت الاسلام خدیری با اشاره به آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن امام زمان(عج) در ماه ربیع الاول و انتظاراتی که آن حضرت از ما شیعیان دارند، گفت: همچنان که جامعه اسلامی در انتظار عدل و عدالت گستری آن امام همام است، خود آن حضرت هم منتظر است و در انتظار آن موعد مقرر و اذن خداوند تبارک و تعالی است.
انتظار کلیدی امام زمان(عج) از ما بندگی خداوند است.

وی با بیان این‌که متاسفانه ما وقت کمی می‌گذاریم تا ببینیم ایشان چه انتظاری از ما دارند، افزود: یکی از انتظارات کلیدی امام زمان(عج) از شیعیان خود «بندگی و عبودیت» است و آنچه برای ما تکلیف است، بندگی است، آنچه خداوند می‌خواهد انجام دهیم و آنچه که او نمی‌خواهد انجام ندهیم.

خطیب نماز جمعه پرند در ادامه با ذکر یک حدیث قدسی در این خصوص اظهار داشت: خداوند خطاب به پیامبر(ص) می فرمایند «می‌دانید بنده چه وقت مرا بندگی می‌کند؟ آن زمان، زمانی است که او هفت خصلت دارد و آنها، پارسایی و تقوا، سکوت در بازگویی سخنان بیهوده،شرم و حیا، ترس و خدامحوری، خوردن به اندازه ضرورت، دنیا را دوست نداشتن و نیکان و خوبان را دوست داشتن است».

امام جمعه پرند درپایان گفت: بندگی یک تکلیف است و شاه‌راهی است که انسان را به مقصد می رساند و غیبت، تهمت، دروغ‌گویی و بسیاری از صفات بد یک مومن در این شاه‌راه جایگاهی ندارد./957/پ202/ص

ارسال نظرات