۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۱۵۳۵۳۶
شیخ احمد قبلان:

حوادث سوریه بیداری اسلامی نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه منطقه برج البراجنه بیروت لبنان گفت: آنچه در سوریه اتفاق می افتد بیداری اسلامی نیست، بلکه حمله تروریست‎های مسلح با پشتوانه رژیم اسرائیل است.
شيخ احمد قبلان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ احمد قبلان امام جمعه منطقه برج البراجنه بیروت لبنان، در نماز جمعه این هفته مسجد امام حسین(ع)، گفت: اختلافات طائفه‎ایی، مذهبی و سیاسی باعث به عقب راندن و انزوای لبنان می شود.


وی خاطر نشان کرد: هر چه سریعتر اختلافات و بحران‎های لبنان باید حل و فصل شود، در غیراین صورت این گونه معضلات برای ملت بسیار سنگین تمام می شود.


شیخ احمد قبلان اظهار داشت: دشمنان سوریه به دنبال این هستند که بیداری اسلامی که در تونس، لیبی و مصر رخ داده است را در سوریه اجرا کنند ولی آنان به خوبی می دانند که آنچه در سوریه اتفاق می افتد بیداری اسلامی نیست، بلکه حمله تروریست‎های مسلح با پشتوانه رژیم اسرائیل، کشورهای غربی‎، آمریکایی و بعضی از کشورهای عربی است.


وی افزود: دشمنان با ایجاد نا‎آرامی در منطقه نمی توانند معادلات را به سود خود به پایان رسانند و بر کشورهای منطقه حاکم شوند.


امام جمعه منطقه برج البراجنه تاکید کرد: مسؤولین، سیاسیون و ملت لبنان باید مراقب نفوذ ناآرامی های منطقه و اثر گذاری آن بر امنیت، سیاست، اقتصاد و مسائل اجتماعی کشور باشند.


وی تصریح کرد: رهبران سیاسی منطقه باید مراقب تهدید علیه کشورشان باشند زیرا دشمنان به دنبال وارد کردن زهر خود در ملت های منطقه و تجزیه آنان هستند./994/ب901/ک

 

ارسال نظرات