۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۳۶۵۳
در دیدار فرزندان آیت الله تهرانی مطرح شد؛

تاکید آیت الله صافی بر نشر آثار مرحوم آیت الله تهرانی

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تجلیل از خدمات مرحوم آیت الله تهرانی تاکید کرد: ایشان از مفاخر روحانیت و از علمای وارسته که دارای فضائل و کمالات و متخلّق به اخلاق حمیده‌ اسلامی بوده و خدمات زیادی را به جامعه‌ اسلامی در طول عمر با برکت خود ارائه کردند.
آيت الله صافي گلپايگاني

به گزارش خبرگزاری رسا، شب گذشته حجج اسلام آقایان حاج شیخ حسین تهرانی و حاج شیخ علیرضا تهرانی فرزندان مرحوم حضرت آیت الله آقای حاج مجتبی تهرانی رضوان الله علیه، با حضور در بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله صافی با وی دیدار کردند.

 

در این دیدار که تعدادی از فضلاء و روحانیون تهران و بیت آن مرحوم حضور داشتند، فرزندان آن عالم بزرگ از اظهار همدردی و ارسال پیام حضرت آیت الله صافی به مناسبت رحلت مرحوم آیت الله حاج شیخ مجتبی تهرانی تشکر کردند.

 

در ادامه حضرت آیت الله صافی گلپایگانی برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال طلب علوّ درجات و غفران واسعه‌ کرد و اظهار داشت: رحلت این عالم بزرگ برای اسلام و جامعه‌ی مسلمانان، ضایعه‌ بزرگی بود. ایشان از مفاخر روحانیت و از علمای وارسته که دارای فضائل و کمالات و متخلّق به اخلاق حمیده‌ اسلامی بوده و خدمات زیادی را به جامعه‌ی اسلامی در طول عمر با برکت خود ارائه کردند.

 

این مرجع تقلید با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و نام عالمان دینی در جامعه اسلامی افزود: نباید جامعه چنین عالم بزرگواری را فراموش کند و شما و دوستان ایشان وظیفه دارید که آثار ایشان را حفظ نموده و آنها را برای استفاده‌ی مردم نشر دهید. انشاء الله تعالی شما بتوانید راه ایشان را ادامه داده و یاد و نام آن فقید سعید را زنده نگه دارید و بدانید که عالمان دینی که به اسلام و مسلمین خدمت کرده‌اند، همیشه زنده هستند و حیات واقعی برای آنها می‌باشد./924/د102/ج

 

ارسال نظرات