۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۵۳۶۵۶
امام جمعه آمل:

طرح انتخابات آزاد حرکت در مسیر دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که طرح انتخابات آزاد حرکت در مسیر دشمنان است، گفت: اگر انتخابات آزاد در کشور وجود نداشت از طیف های گوناگون پست ریاست جمهوری را برعهده نمی گرفتند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با بیان این که دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه وسیعی دارند که باید مراقب باشیم، گفت: آنان هم چون همیشه به دنبال کارشکنی هستند که باید با حضوری آگاهانه و همراه با بصیرت پاسخ خوبی را به دشمنان نظام اسلامی بدهیم.

 

وی با اشاره به این که احزاب و گروه ها باید در برگزاری انتخابات به دنبال منافع ملی و مصالح نظام باشند، خاطرنشان کرد: حرکت همه گروه ها باید در راستای وحدت بوده و از تحریک های احساس برانگیز دوری شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که دشمن وقتی آرامش دارد که ما تفرقه داشته باشیم، بیان داشت: دشمنان از هر حربه ای برای ایجاد ناامنی در کشور بهره می گیرند که باید نقشه های شوم آنان را هم چون همیشه به نابودی بکشانیم.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که طرح انتخابات آزاد حرکت در مسیر دشمنان است، گفت: اگر انتخابات آزاد در کشور وجود نداشت از طیف های گوناگون پست ریاست جمهوری را برعهده نمی گرفتند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که طرح چنین مسائلی از سوی دشمنان صورت می گیرد تا بهره برداری کنند، بیان داشت: هر چیزی را که دشمنان می گویند ما نباید دیکته کنیم و گوش به سخن آنان باشیم.

 

وی با اشاره به این که اختلاف نظر در مسائل کشور بوده و وجود خواهد داشت، خاطرنشان کرد: همگان باید در راستای وحدت حرکت کرده و اهتمام ارزنده ای را در این راستا داشته باشند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که مردم ولایت مدار و انقلابی ایران اسلامی به بهترین نحو ممکن در انتخابات درخشش خواهند داشت، گفت: مردم با حضور حماسی خود به دشمنان انقلاب اسلامی نشان خواهند داد که همیشه در راستای تحکیم و تثبیت آرمان های والای انقلاب اسلامی ثابت قدم بوده و هیچ گاه فریب نقشه های باطل آنان را نخواهند خورد./950/ت302/ب

ارسال نظرات