۰۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۵۳۶۶۱
آیت‌الله علوی گرگانی:

سعادت در گرو عمل به فرامین الهی است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که انسان در هر کاری باید خدا را مد نظر قرار دهد، اظهار داشت: سعادت انسان در گرو عمل به فرامین الهی است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) این روز را روز حزن و ماتم شیعیان و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عنوان کرد.
 
وی دوره‌های بصیرت افزایی ویژه نیروهای نظامی را اقدامی مثبت و قابل توجه ذکر کرد و ابراز داشت: استفاده از رهنمودهای مراجع و بزرگان دینی در این دوره‌ها سبب بصیرت افزایی و تقویت دین و اعتقادات می‌شود.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم افزود: پیامبران الهی برای هدایت مردم حرکت کردند و از روی دلیل و برهان به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به مردم اهتمام  ورزیدند.
 
آیت‌الله علوی گرگانی با اشاره به فراوانی ادیان و مذاهب، گفت: دین اسلام برترین دین و مذهب تشیع نیز جامع‌ترین مذاهب است؛ بهترین آموزه‌ها برای سعادت و کمال انسان در مذهب تشیع وجود دارد.
 
وی با بیان این‌که اسلام برای هر کاری دستوری قرار داده است، گفت: این نشانه حق بودن اسلام است که برای کوچک ترین کارها نیز برنامه و دستور العمل دارد.
 
این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه با تأکید بر این‌که انسان در هر کاری باید خدا را مد نظر قرار دهد، اظهار داشت: سعادت انسان در گرو عمل به فرامین الهی است.
 
آیت‌الله علوی گرگانی در پایان بر ضرورت پاسداری از نظام اسلامی تأکید کرد و گفت:‌ همه باید از نظام اسلامی حمایت کنیم و آن را به صاحب اصلی آن برسانیم./927/پ202/ج
ارسال نظرات