۰۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۵۳۷۹۹
نماینده ولی فقیه در بوشهر:

ارزش مسؤولان به ولایتمداری و خدمت گذاری به مردم است

خبرگزاری رساـ آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: مسؤولی که با نگاه استفاده از پُست و مقام به جایگاه خود می‌نگرد و در انجام وظایف محوله کوتاهی می‌کند باید به سرعت حذف شود.
صفايي بوشهري، نماينده ولي فقيه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در یادواره 22 شهید کربلایی شهر بردستان این استان با اشاره به جایگاه ویژه مردم بردستان در تاریخ استان بوشهر و جنوب ایران، ابراز داشت: مردم این شهر، مردمانی متدین، پیرو مکتب اهل‌بیت(ع)، ولایتمدار و همراه با مقام معظم رهبری هستند.

وی همچنین مقام معظم رهبری را هدیه‌ای الهی و انسانی بزرگ از تبار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) معرفی کرد و اظهار داشت: اساس زندگی ما در استان بوشهر بر مدار ایمان، مجاهدت و ولایتمداری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، اسلام خواهی، هدایت الهی، استکبار ستیزی، ساده زیستی، خدمت و احترام به مردم را از مهم ترین پیام‌های شهدا به مسؤولان دانست و خاطر نشان کرد: مسؤولان باید به جایگاه و مسؤولیت خود با دید امانت و فرصت خدمت‌گذاری بنگرند. 

مسؤولانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند باید به سرعت حذف شوند

امام جمعه بوشهر با بیان این که مسؤولان باید خود را وقف خدمت به مردم کنند، تصریح کرد: مسؤولی که با نگاه استفاده از پُست و مقام به جایگاه خود می‌نگرد و در انجام وظایف محوله کوتاهی می‌کند باید به سرعت حذف شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی بوشهر افزود: مردم با انجام انقلاب و تقدیم شهدای بسیار در این راه، همواره و در همه عرصه‌ها رهرو حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

ارزش مسؤولان به ولایتمداری و خدمت گذاری به مردم است

استاد عالی حوزه علمیه بوشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که مسؤولان باید اسلام خواه، ولایتمدار و خادم مردم باشند، بیان داشت: ارزش مسؤولان به ولایتمداری و خدمت گذاری به مردم است.

وی در ادامه تصریح کرد: ولایتمداری، اسلام خواهی و خدمت به مردم باید در عمل مسؤولان نمایان باشد.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به این که همه بدانند که مردم ایران با هدایت‌های مقام معظم رهبری، هوشمند‌ترین، بیناترین و قوی‌ترین انسان‌ها در تشخیص راه صحیح هستند، بیان داشت: مردم، اهل انحراف، فتنه و کج اندیشی و همچنین خودی‌ها را نیز به خوبی می‌شناسند.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: مردم استان بوشهر هیچ‌گاه مقام معظم رهبری را تنها نخواهند گذاشت و این را در راهپیمایی 22 بهمن به اثبات خواهیم رساند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از اکنون هشدار می‌دهیم که در انتخابات آینده که مردم استان بوشهر با هیچ کس جز مقام معظم رهبری عهد و پیمان نبسته‌ایم و جان خود را ضامن این عهد و پیمان قرار داده‌ایم.

استاد عالی حوزه علمیه بوشهر در ادامه گفت: اگر کسی بخواهد انتخابات را برای خود مصادره کرده و یا فتنه و انحراف ایجاد کند، مردم استان بوشهر برای نابودی آن شخصیت‌ها و جریان‌ها کفایت می‌کنند.

اگر مردودین نظام دوباره وارد صحنه شوند، مردم آنها را حذف خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، میزان و ملاک انتخاب، در انتخابات ریاست جمهوری آینده را اسلام خواهی، خوش سابقه بودن، ولایتمداری و مدیر و مدبّر بودن دانست و خاطر نشان کرد: بسیاری در این امتحان مردود شده‌اند؛ از این رو مردودین نباید وارد صحنه انتخابات شوند وگرنه مردم آنها را حذف خواهند کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی بوشهر با بیان این که بسیاری از شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی در ایران باید وجود خود را مدیون مقام معظم رهبری بدانند، ابراز داشت: شکر گذاری این نعمت، ولایتمداری و خدمت به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، استان بوشهر را استان ولایت و رهبر معظم انقلاب معرفی کرد و بیان داشت: مردم، همواره قدر ولایت را می‌دانند؛ از این رو در استان بوشهر به جز حرف ولایت و مقام معظم رهبری، حرف دیگری قابل قبول نیست.

امام جمعه بوشهر ایمان به خدا و مجاهدت در راه خداوند را به عنوان دو شاخصه مهم در شناخت راه صحیح و بی‌زیان دانست و افزود: نخستین مجاهدت در زندگی انسان، مجاهدت با نفس است.

شهدا ثروتمند ترین انسان ها و محبوب ترین نزد خدا هستند

استاد عالی حوزه علمیه بوشهر با بیان این که شهدا مسیر تجارت الهی را به صورت کامل می‌پیمایند، تصریح کرد: شهدا، ثروتمندترین انسان‌ها در عالم وجود هستند.

آیت الله صفایی بوشهری با استناد به آیات قرآنی که شهدا را زنده و حاضر می‌داند، عنوان داشت: شهدا زندگی دنیا را رها کرده و جاودانی در عرش را پیدا کردند؛ از این رو با اهدای جان خود، عرش خدا را خریده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ایمان به خدا و مجاهدت در راه خدا را رمز ماندگاری یاد و مقام شهدا خواند و بیان داشت: شهدا، محبوب‌ترین انسان‌ها در نزد خدا هستند./9454/پ203/ج

ارسال نظرات