۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۵۳۹۲۸
حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی:

بصیرت ولایی مردم ایران هر فتنه‌ای را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری گفت: اگر امروز به دنبال غلبه بر دشمنان نظام هستیم بایستی بدون هیچ درنگ و مصلحت‌سنجی از رهنمودهای ولی فقیه زمان تبعیت کنیم.
سيدحسن عاملي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، امروز در جمع بسیجیان مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) اردبیل، با تأکید بر این‌که همه ملت مدیون خون شهدا و مجاهدت روحانیت آگاه و مجاهد هستند، اظهار داشت: شهدا با تبعیت از ولایت سعادت دنیا و آخرت را شامل حال خود کردند.

 

وی با تأکید بر این‌که فراموشی آرمان و هدف شهدا سبب تسلط دشمنان بر ملت خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهدا با لبیک به ندای رهبری به تکلیف الهی خود عمل کردند، در حقیقت اگر امروز به دنبال غلبه بر دشمنان نظام هستیم بایستی بدون هیچ درنگ و مصلحت‌سنجی از رهنمودهای ولی فقیه زمان تبعیت کنیم.

 

امام جمعه اردبیل با تأکید بر این‌که ولایت مداری ملت در طول سه دهه گذشته زمینه رسوایی سردمداران کفر را فراهم کرده است، گفت: تاریخ نشان داده هر گاه ملت پیرو رهنمودهای روحانیت اصیل و مجاهد بوده، پیروزی عاید کشور شده و هر گاه از مسیر ولایت و روحانیت آگاه دور افتاده، فتنه‌های بزرگ در کشور به راه افتاده است.

 

وی بزرگ ترین سرمایه نظام اسلامی را مردم و ولایت‌مداری ملت دانست و گفت: دشمنان سرمایه اصلی نظام اسلامی را هدف قرار داده‌ اند، مخالفت با برنامه های صلح آمیز هسته‌ای تنها بهانه ای برای براندازی نظام ولایی و روی کار آمدن دیکتاتور وابسته‌ای دیگر در ایران برای تسلط بر منابع این ملت است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عاملی با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری روحانیت آگاه دست چپاول‌گران ثروت خدادادی ملت ایران را قطع کرد، گفت: دشمنان در سال‌های گذشته با انواع فتنه‌ها، ترفندها و توطئه‌های مذبوحانه وارد جنگ نرم علیه ملت ایران شده‌اند، غافل از این‌که بصیرت ولایی مردم ایران هر فتنه‌ای را خنثی می‌کند.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این‌که باید همچون شهدا گوش به فرمان ولایت باشیم تا عظمت مکتب اسلام و تشیع بیش از گذشته نمایان شود، افزود: دشمنان امروز با ابزار دین و شعارهای فریبکارانه و عوام‌پسند به جنگ علیه اسلام آمده‌اند، رسالت امروز ملت این است که با تکیه بر ولایت، سعادت را برای نظام اسلامی به ارمغان آورند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عاملی در پایان با اشاره به این‌که هدف اصلی دشمن جدایی میان امت و ولایت است، گفت: استکبار جهانی با شکست در عرصه‌های تهدید، جنگ، ترور و تحریم روی به جنگ روانی آورده است و تلاش دارد در آستانه انتخابات فضای کشور را ناامن جلوه دهد./935/پ202/س

ارسال نظرات