۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۵۴۰۴۲

تاکید آیت الله نابلسی بر حفظ وحدت فلسطینی‎ها

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر صیدا، با تاکید بر وحدت خاطرنشان کرد: حفظ وحدت فلسطینی‎ها در شرایط حساس موجود، مسؤولیتی تاریخی و ایمانی است و باید یک صدا و یک پارچه در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.
شيخ عفيف نابلسي


به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عفیف نابلسی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ص) و امام جمعه شهر صیدا،‌ امروز با ابو عماد رامز، مسؤول جبهه مردمی فلسطین، و هیأت همراه در دفتر خود دیدار و مسائل منطقه به ویژه فلسطین را مورد بررسی قرار داد.


شیخ عفیف نابلسی در این دیدار گفت: حفظ وحدت فلسطینی‎ها در شرایط حساس موجود، مسؤولیتی تاریخی و ایمانی است و باید یک صدا و یک پارچه در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی ملت فلسطین می دانند که اگر کشورشان وابسته به غرب و آمریکا باشد، تمامی حقوق خود را از دست خواهند داد و بسیار زیان می‎کنند.


مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) اظهار داشت: هدف از فشار رژیم اسرائیل بر مردم مظلوم فلسطین این است که آنان منازل و  اراضی خود را خالی و از کشورشان خارج شوند.


وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با کشتار مردم فلسطین به دنبال القای روحیه یاس و ناامیدی در بین مردم هستند که بتوانند بر آنان سیطره داشته باشند./994/ب903/ک

ارسال نظرات