۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۱۵۴۰۷۶

آزمون ورودی حوزه علمیه دانشجویی زنجان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ آزمون ورودی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان زنجان با شرکت 220 داوطلب نهم بهمن در دانشگاه زنجان برگزار می شود.
آزمون

حجت‌الاسلام سعید احمدی، مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: پس از پایان مهلت نام‌نویسی از داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در این مرکز علوم دینی، 220 علاقه‌مند برای شرکت در آزمون ورودی ثبت نام کردند که برگزیدگان پذیرش خواهند شد.

 

وی با بیان این‌که آزمون ورودی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان زنجان با شرکت 220 داوطلب نهم بهمن در دانشگاه زنجان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه نیز 9 بهمن با حضور آیتالله سید‌محمد حسینی ‌زنجانی، مؤسس حوزه علمیه سید زنجان در سالن غدیر دانشگاه این شهر برگزار خواهد شد.

 

مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان زنجان با اشاره به این‌که حوزه دانشجویی شهید بهشتی زنجان با هدف آشنایی دانشجویان با علوم دینی و حوزوی فعالیت می کند، تصریح کرد: این حوزه با هدف تعمیق باورهای دینی در بین دانشجویان در سال 77 در کشور آغاز به فعالیت کرده و واحد زنجان نیز از بهمن‌ماه امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

حجت الاسلام احمدی با بیان این‌که علوم دینی و معارف اسلامی در حوزه دانشگاهیان در 66 واحد درسی حضوری و غیرحضوری ارایه می شود، افزود: سرفصل‌های معرفتی این مرکز علوم دینی با حضور اساتید برجسته حوزه علمیه زنجان ارایه می شود.

 

وی با بیان این‌که سعی شده کلاس های این مرکز تداخلی با کلاس های درسی دانشجویان در دانشگاه نداشته باشد، گفت: فعالیت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان استان زنجان در راستای اسلامی کردن فضای دانشگاهی و آشنایی دانشجویان با معارف الهی و انسان‌ساز اسلام فعالیت می کند./9352/پ202/س

ارسال نظرات