۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۵۴۲۱۳
عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی:

دشمن در عرصه فضای مجازی بسیار ضربه‌پذیر است

خبرگزاری رسا ـ‌ عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی گفت: اگر همان جمعیتی که برای عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در سراسر کشور اجتماع می‌کنند وارد فضای مجازی بشوند و به انتقال فرهنگ عاشورا و گفتمان انقلاب اسلانی بپردازند، دیگر هیچ نیرویی نمی‌تواند با آن مقابله کند.
شاه ميرزايي، عضو حقيقي شوراي عالي فضاي مجازي

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علیرضا شاه میرزایی، عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی عصر امروز پنج شنبه پنجم بهمن ماه در ششمین آیین اختتامیه طرح ملی بوی سیب در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) با اشاره به این‌که دغدغه‌های تشکیل شورای عالی فضای مجازی همان دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی است ابراز داشت: هفدهم اسفند سال گذشته مقام معظم رهبری دستور تشکیل شورای عالی فضای مجازی را صادر کردند که این شورا هم‌اکنون به‌یک‌سالگی خود نزدیک می‌شود.

وی عاشورا را عالی‌ترین مبحث در عرفان اسلامی و تفکر شیعی دانست و گفت: عاشورا غایت بسیاری از مباحث و معارف است، در زمان ظهور امام عصر(عج) نتیجه حرکت امام حسین(ع) را مشاهده می‌کنیم و تحولات عالم در مسیر بروز و ظهور این حقیقت است.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی با بیان این‌‌که زبان ما برای انتقال و بیان این حقیقت فضای مجازی است عنوان داشت: مقام معظم رهبری تصریح کردند که اگر بنده وقت داشتم ریاست این شورا را به‌عهده می‌گرفتم که این فرمایش ایشان اهمیت تلاش برای تقویت این عرصه را مشخص می‌کند.

شاه میرزایی انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به سایر ملل جهان را مورد تأکید مقام معظم رهبری در حکم ایشان برای تشکیل شورای عالی فضای مجازی عنوان کرد و اظهار داشت:‌ رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند که باید مجموعه بزرگی از سایت‌های وابسته به جمهوری اسلامی ایران برای انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به دنیا پدید آید.

وی با اشاره به این‌که فعالیت‌های مطلوبی در عرصه وبلاگ نویسی انجام شده است خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های بیشتر بتوان از ابزارهای صوتی،‌تصویری و دائره‌المعارف‌ها هم استفاده کرد تا بتوان عمق عاشورا را به‌خوبی نشان داد.

شاه میرزایی فضای مجازی را عرصه‌ای که دشمن در آن بسیار ضربه‌پذیر است ارزیابی کرد و گفت: دشمن می‌تواند شبکه‌های ماهواره‌ای را به سبب این‌که ماهواره‌ها دراختیار چند شرکت محدود است مسدود کند اما در اینترنت به‌راحتی می‌توانیم پیام خود را منتقل کنیم و همچنین شبکه‌های اجتماعی در بیداری اسلامی نقش مؤثری داشتند.

عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: اگر همان جمعیتی که برای عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در سراسر کشور اجتماع می‌کنند وارد فضای مجازی بشوند و به انتقال فرهنگ عاشورا و گفتمان انقلاب اسلانی بپردازند، دیگر هیچ نیرویی نمی‌تواند با آن مقابله کند./956/پ202/ن

ارسال نظرات