۰۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۵۴۲۲۰

زندگی در تنهایی

خبرگزاری رسا ـ یک سوم مردم نیویورک تنها زندگی می کنند.
من و تو

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه من و تو، با ارائه آماری عجیب و البته اسفناک گفت: یک سوم جمعیت نیویورک و یک دوم جمعیت منهتن که یکی از معروف ترین محله های نیویورک است تنها زندگی می کننند، به همین دلیل ترجیح می دهند به خاطر مشغله زیاد و فرصت کم در منازل کوچک زندگی کنند تا رسیدگی به امور یک منزل بزرگ، وقت زیادی از آن ها نگیرد.
فرار از ازدواج و ترس از مسؤولیت زندگی مشترک در کنار رواج آزادی های نامشروع جنسی، که اجازه هر گونه ارضاء غرایز را به مردان و زنان بی قید و بند می دهد، کار را به جایی رسانده که امروز غرب با بحران هویت شدیدی روبروست.


امروزه فراوانند کودکانی که معمولاً پدران خویش را نمی شناسند و انسان هایی که در وانفسای کمبود عاطفه، به حیوانات پناه برده اند و سگ ها و گربه ها جای شریک زندگی را در غرب گرفته اند،با تزلزل بنیان خانواده ها و دور شدن کودکان از محیط گرم و صمیمی خانواده، جامعه امروز غرب را با مشکلاتی چون ناهنجاری های شدید اخلاقی و روحی و روانی درگیر کرده، و معنویت به کلی رنگ باخته است.
رشد قارچ گونه فرقه های نوظهور و آمار بالای گرویدن به آنان نشان گر، شدت کمبود معنویات و نیاز به تقویت آموزه های دینی و بنیان های خانوادگی در جامعه غرب است./9161/خ
 

ارسال نظرات