۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۵۴۲۵۶
خطیب جمعه بهشهر:

انتخابات آزاد القای دشمن برای تضعیف نظام و رهبری است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بهشهر بیان این که تکرار بحث انتخابات آزاد کمک به دشمن است، گفت: ما در دوران انقلاب اسلامی همواره انتخابات آزاد و سالم داشته ایم و بیش از سی انتخابات آزاد برگزار کرده ایم که همه آزادانه بوده است.
 انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بهشهر، حجت الاسلام سید ضیاء الدین جباری، امام جمعه موقت بهشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس سه ضلع مثلث شوم هستند که در سال های مختلف انقلاب چشم طمع به این انقلاب و نظام داشته اند.

 

وی اظهار داشت: این سه ضلع مثلث شوم و سران اغتشاش های در انتخابات گذشته ایران اسلامی با برنامه ریزی مختلف به براندازی نظام و رهبری فکر کرده اند و اکنون نیز با برنامه ریزی و با بیان انتخابات آزاد همان تفکر و برنامه قبلی را دنبال می کنند و تنها رمزها و شعارهای آنان عوض شده است.

 

امام جمعه موقت بهشهر با بیان این که تکرار بحث انتخابات آزاد کمک به دشمن است، گفت: ما در دوران انقلاب اسلامی همواره انتخابات آزاد و سالم داشته ایم و بیش از سی انتخابات آزاد برگزار کرده ایم که همه آزادانه بوده است.

 

وی اضافه کرد: شعار انتخاات آزاد، خیانت به انقلاب و نظام است و نباید در کشور اسلامی ما چنین شعارهایی ملکه ذهن شود و مردم را به این سمت و سو هدایت کنیم.

 

حجت الاسلام جباری ادامه داد: باید از فتنه 88 عبرت بگیریم و انتخاباتی برگزار کنیم تا دشمنان از وحدت و انسجام ملت ما، احساس خطر کنند.

 

وی بیان داشت: متأسفانه در انتخابات گذشته، عناصر و جریان های ضد انقلاب و برخی از عوامل داخلی خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختند و اکنون باید با آگاهی و اطاعت پذیری از رهبری در راستای رهنمودهای ایشان حرکت کرده و از بروز اختلاف ها در انتخابات جلوگیری کنیم.

 

امام جمعه موقت بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت رسول (ص) اظهار داشت: رسول اکرم(ص) آخرین برگزیده و پیامبر از سوی خدا بوده است که بشریت را به سوی سعادتمندی رهنمون شد و باید در این هفته برجستگی های زندگی این بزرگوار به مردم شناسانده شود.

 

حجت الاسلام جباری گفت: در خجسته سالروز میلاد رسول‌ اعظم(ص) بر ضرورت حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه میان امت اسلامی تأکید شود و همه ما باید در این راستا با همه توان وارد شویم.

 

وی افزود: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی نیز از دسیسه های دشمنان برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است که باید آگاهانه از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم.

 

حجت الاسلام جباری در پایان با دعوت به تقوای الهی آن را مهم ترین عامل برای سعادتمندی همیشگی و جاودانگی بشریت دانست./950/پ202/س

ارسال نظرات