۰۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۵۴۲۸۲
سید علی فضل الله:

کشورهای عربی از خواب غفلت بیدار شوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان با تاکید بر عبرت گرفتن از ارتباط با رژیم اسرائیل خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی هر چه زودتر از خواب غفلت بیدار شوند و دست از همراهی با رژیم صهیونیستی بردارند.
سيد علي فضل الله


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله، امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان، امروز در خطبه های نماز جمعه در مسجد الامامین الحسنین(ع) گفت: وظیفه تمام مردم جهان این است که کشتار و ریختن خون انسان های مظلوم عالم را محکوم کنند.


وی خاطرنشان کرد: از فتنه های اسلامی، داخلی و طائفه ای باید به شدت بر حذر بود زیرا رژیم اسرائیل با ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی، عربی به دنبال به عقب راندن ملت‎ها منطقه هستند.


امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان، اظهار داشت: لبنان در این شرایط حساس منطقه ای، بیش از گذشته به حفظ وحدت، مقابله با تهدیدات رژیم صهیونیستی، انحرافات، اختلافات قومی مذهبی و مبارزه با چالش ها و خیانت ها نیاز دارد.


وی تصریح کرد: هدف اصلی رژیم اسرائیل نابودی تمام کشورهای اسلامی و عربی است به همین علت دست به هر گونه اقدامی می زند که به هدف خود نائل شود.


سید علی فضل الله افزود: به همه سیاستمدارن و دولت مردان منطقه هشدار می دهم که از خواب غفلت بیدار شوند و نگویند که هیچ خطری ما را تهدید نمی کند، زیرا زمانی خواهد رسید که رژیم غاصب صهیونیست بر شما چیره خواهد شد و در آن زمان هیچ جای تاسفی برایتان نمی ماند.


وی گفت: تنها راه خروج عراق از ناامنی و انفجارها، به پایان رساندن اختلافات داخلی، مذهبی و طائفه ای است.


سید علی فضل الله با تاکید بر گفت‎وگو برای خارج شدن سوریه از بحران های موجود، خاطر نشان کرد: بعض از کشورهای منطقه به جای کمک برای پایان رساندن بحران در سوریه، با ارسال سلاح و حمایت های مالی از معارضان، به دنبال آتش افروزی هستند.


وی ادامه داد: گفت‎وگو در بحرین تنها راه برای پایان بحران است که به اصلاحات و حل مشکلات منجر می شود و همچنین از دعوت پادشاه بحرین برای گفت‎وگو برای حل کردن بحران های موجود در بحرین حمایت می کنیم به شرط این که شرایط درست گفت‎وگو فراهم شود و خواسته های مردم مظلوم بحرین محقق شود.


امام جمعه منطقه حاره حریک بیروت لبنان، در پایان خطبه با تاکید بر وحدت تصریح کرد: با احترام به قانون انتخاباتی در لبنان تمامی اختلافات طائفه‎ای و قومی بر طرف می شود./994/ب901/ک

ارسال نظرات