۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۵۴۳۴۴
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی:

وحدت حول محور ثقلین ضامن تداوم بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این‌که تفرقه امت اسلامی شکوه و عظمت اسلام را از بین خواهد برد و سبب سیطره استکبار جهانی بر مسلمانان خواهد شد،‌ گفت: وحدت امت اسلامی حول محور قرآن و عترت ضامن تداوم بیداری اسلامی است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در لرستان
حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ بهترین راه حل برای تقریب مذاهب را تمسک به قرآن دانست و گفت: قرآن محور وحدت و مورد اجماع مسلمانان است و مسیر و سرنوشت مسلمانان را مشخص کرده است.
وی با اشاره به بیداری اسلامی در منطقه بر ضرورت وحدت در میان مسلمانان تأکید کرد و ابراز داشت: وحدت امت اسلامی حول محور قرآن و عترت ضامن تداوم بیداری اسلامی است.
امام جمعه خرم آباد توجه به دشمن مشترک را یکی از عوامل اساسی در راه ایجاد وحدت امت اسلامی خواند و اظهار کرد: برای دشمنان، اهل تسنن و شیعه فرقی ندارد و رفتارهای تروریستی آنها نیز بیانگر این مورد است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تبعات اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان تأکید کرد:  تفرقه امت اسلامی شکوه و عظمت اسلام را از بین خواهد برد و سبب سیطره استکبار جهانی بر مسلمانان خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این‌که دشمنان به دنبال جلوگیری از ورود اسلام و ارزش‌های دینی به زندگی مسلمانان هستند، گفت: استکبار جهانی نمی خواهد در جهان پرچمی به نام اسلام به اهتزاز در آید و برای رسیدن به اهداف شوم خود دست به هر اقدام ناپسندی می‌زنند.
وی ادامه داد: استکبار جهانی اسلام را سد راه خود می‌بیند، از این رو رییس جمهور آمریکا جنگ میان اسلام و مسیحیت را مطرح می‌کند تا جلوی پیشرفت اسلام را در جهان بگیرد.
امام جمعه خرم آباد بیداری اسلامی در مصر را در جهت وحدت امت اسلامی بسیار مؤثر خواند و ابراز کرد: دانشگاه الازهر مصر و حوزه علمیه قم به عنوان استوانه‌های تفکر جهان اسلام در کنار یکدیگر می‌توانند در برقراری وحدت اسلامی نقش کلیدی داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی وظیفه فرق و مذاهب مختلف مسلمانان در قبال اقدامات تروریستی و بی‌حرمتی‌های وهابیت به مقدسات را سنگین ارزیابی کرد و افزود: حیات مسلمانان به مقدسات اسلامی بستگی دارد از این رو در برابر اهانت‌های دشمنان با تمام وجود باید ایستادگی و اعلام انزجار و نفرت قلبی، زبانی و عملی داشته باشند و حاکمان حمایت کننده آنها در روابط خود باید تجدید نظر کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات