۰۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۱۵۴۳۹۴
با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی نژاد؛

جلسه اخلاق طلاب مدارس علمیه اهواز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ جلسه اخلاق طلاب مدارس علمیه اهواز از سوی معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی نژاد برگزار می شود.
کلاس هاي اخلاق

حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه اخلاق طلاب مدارس علمیه اهواز، اظهار داشت: برگزاری جلسات اخلاق یکی از برنامه های متداول در سند چشم انداز این معاونت بوده و خوشبختانه با برگزاری این جلسات، به نتایج مطلوبی هم دست یافته ایم.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسات اخلاق، گفت: بیشتر مباحث مطرح شده در این جلسات پیرامون اخلاق و ذی طلبگی بوده و دیگر مسائل مطرح شده همچون رعایت اخلاق سیاسی و اجتماعی به تشخیص خود سخنران مراسم است.

حجت الاسلام آل عامر با بیان این که برگزاری کلاس های اخلاق در حوزه علمیه خوزستان از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است، بیان داشت: پرورش بُعد روحانی و تقویت جنبه های خوب و پسندیده اخلاقی در وجود طلاب و روحانیان از نخستین اهداف نظام علمی و تربیتی حوزه علمیه خوزستان به شمار می آید و در این راستا درس های اخلاق مهم ترین نقش را ایفا می کند.

معاون تهذیب مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: در این برنامه طلابی از مدارس علمیه امام صادق، الغدیر، امام خامنه ای، خاتم الأنبیاء، امام خمینی و سفیران هدایت امیرالمؤمنین اهواز شرکت می کنند.

حجت الاسلام آل عامر در پایان سخنان خود، اظهار داشت: این جلسه اخلاق که با سخنرانی حجت الاسلام  هاشمی نژاد است، دوشنبه 9/11/91 ساعت 10 صبح در مسجد اعظم برگزار می شود./9465/ت303/ب

ارسال نظرات