۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۵۴۴۴۸
استاندار خوزستان:

هدف دشمنان زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان به انتخابات ریاست جمهوری و برنامه ریزی دشمن جهت این انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمن در انتخابات 92 در صدد است تا فتنه 88 را در شیوه جدید پیاده کند.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، شب گذشته در همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز به تحریم های تحمیلی از سوی دشمنان بر جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: هدف غرب از این تحریم ها قطع صادرات و واردات به خصوص در زمینه مواد اولیه و اساسی مردم است.

وی با اشاره به سابقه درخشان ملت ایران در 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابراز داشت: بی شک ملتی که هشت سال جنگ را در آن شرایط تحمل کرده است، در این میدان نبرد نیز به پیروزی خواهد رسید و گرفتار دسیسه های دشمن نخواهد شد.

روحانیت تا عبور از فشار اقتصادی دشمن باید در کنار مردم باشد

استاندار خوزستان به وظیفه مهم و اثر گذار مبلغان و ائمه جماعت مساجد در این شرایط حساس اشاره کرد و افزود: روحانیت به سبب ارتباط مستقیم و چهره به چهره، باید مردم را برای تحمل شرایط سخت تا رسیدن به سربلندی نهایی آماده کند.

وی با بیان این که در طول دولت های نهم و دهم به مناطق محروم رسیدگی مؤثری شده است ابراز داشت: روحانیان این محرومیت زدایی ها که از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می رود را برای مردم تشریح کنند.

استاندار خوزستان به انتخابات ریاست جمهوری و برنامه ریزی دشمن جهت این انتخابات اشاره کرد و افزود:  دشمن در انتخابات 92 در صدد است تا فتنه 88 را در شیوه جدید پیاده کند..

وی زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را هدف دشمنان دانست و افزود: دشمن در تلاش است تا شعار اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبری به عنوان شعار سال انتخاب شده است را سست کند.

حجازی با اشاره به توسعه مسائل فرهنگی در استان در کنار صنعت، اقتصاد و بازرگانی تصریح کرد: در طرح های فرهنگی با محوریت آیت‌الله موسوی جزایری، توجه ویژه ای به مساجد، حوزه های عملیه، خانه های عالم، کانون‌های فرهنگی و هنری، کتابخانه ‌ها در روستا و شهر صورت گرفته است.

استاندار خوزستان از برپایی نمایشگاه دهه فجر در محل نمایشگاه اهواز و دیگر شهرستان‌های استان با هدف آشنایی مردم با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد./9464/پ203/ب

ارسال نظرات