۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۱۵۴۴۵۶
آیت الله موسوی جزایری:

روشنگری های امام حسین و حضرت زینب سبب بقای اسلام شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: اگر روشنگری های امام حسین(ع) در روز عاشورا و پس از آن خطبه های حضرت زینب(س) نبود اکنون از اسلام چیزی باقی نمانده بود.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان شب گذشته در همایش مبلغان و ائمه جماعات شهرستان اهواز، با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از فعالیت روحانیان، مبلغان و ائمه جماعات در ماه های محرم و صفر، تشکر کرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری به سخنی از امام راحل مبنی بر این که هر چه داریم از محرم و صفر است اشاره کرد و ابراز داشت: اگر روشنگری های امام حسین(ع) در روز عاشورا و پس از آن خطبه های حضرت زینب(س) نبود اکنون از اسلام چیزی باقی نمانده بود.

امام جمعه اهواز به مقدمه کتاب خصائص الحسینیه نوشته آیت الله شوشتری(ره) اشاره کرد و افزود: کسی که به خدمت به امام حسین(ع) بپردازد پاداش و اجری بی نظیر دریافت خواهد کرد.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به ساختمان مصلی نماز جمعه شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: ساختمان مصلی مهدیه اهواز با پیگیری استاندار به این مرحله رسیده و از معماری سنتی و زیبایی خاصی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مشکلات مصلی قبلی شهرستان اهواز تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی استان خوزستان و گرمای شدید هوا، افرادی که سن بالایی جهت شرکت در فریضه نماز جمعه با مشکل مواجه بودند.

آیت الله موسوی جزایری از تلاش ها و زحمات سید جعفر حجازی استاندار خوزستان در راستای حمایت از حوزه های علمیه خوزستان تقدیر و تشکر کرد./9464/پ203/ج

ارسال نظرات