۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۱۵۴۴۶۰
آیت‌الله علوی گرگانی:

اجر اخروی در گرو خدمت خالصانه به مردم است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر این‌که همه باید نیت‌های خود را برای خدا و در جهت خدمت به مردم خالص کنند، گفت: خدمت خالصانه به مردم و رهبری دارای اجر و پاداشی فراوان نزد پروردگار است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: همیشه میان اهل حق و منکران حق، تقابل وجود دارد.
وی بیان داشت: همیشه عده‌ای از مردم هستند که با چشم حقیقت بین به دنبال پیروی از اوامر الهی هستند و ظواهر آنها را فریب نمی‌دهد و در مقابل نیز کسانی هستند که به ظاهر دنیا چشم دوخته‌اند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه با اشاره به آیات و روایات دل بستن به مال و اولاد را موجب خسران دانست و ابراز کرد: خداوند در این باره می‌فرماید؛ بندگان بدانند اموال و اولاد آنها را به ما نزدیک نمی‌کند مگر کسانی که ایمان آورده و عمل صالح انجام دهند.
آیت‌الله علوی گرگانی فلسفه فرستادن پیامبران الهی را روح دادن به اعمال بندگان خواند و اظهار داشت: بسیاری از مردم تنها ظاهر را می‌بینند، از این رو خداوند متعال انبیای الهی را فرستاد تا اعمال انسان‌ها الهی شود.
وی نعمت‌های خدایی را وسیله‌ای برای رشد و تعالی انسان برای رسیدن به معنویت دانست و گفت: انسان همیشه باید قدردان نعمت‌های الهی باشد و از آنها در مسیر عبادت و بندگی استفاده کند.
این استاد برجسته درس خارج حوزه با تأکید بر این‌که همه باید نیت‌های خود را برای خدا و در جهت خدمت به مردم خالص کنند، ابراز داست: خدمت خالصانه به مردم و رهبری دارای اجر و پاداشی فراوان نزد پروردگار است./927/پ202/ج
ارسال نظرات