۰۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۵۴۴۸۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

انقلاب اسلامی ایران پازل عملیاتی دشمنان را بر هم زد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که انقلاب اسلامی ایران پازل عملیاتی دشمنان را بر هم زد، گفت: امروز نظام اسلامی به عنوان قدرتی بلامنازع در عرصه جهانی حاضر است.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین امروز در جمع خبرنگاران با اشاره در پیش بودن ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی بر ضرورت انتقال پیام های انقلاب اسلامی به نسل جوان تأکید کرد.

 

وی انتقال پیام انقلاب را بهترین راه برای خنثی کردن توطئه ها و هجمه های فرهنگی غرب دانست و خاطرنشان کرد: نسل جوان ما نباید نسبت به آرمان ها و ارزش های انقلاب بیگانه باشند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین، انقلاب اسلامی را نهضتی بزرگ در جهان معرفی کرد و با بیان این که این انقلاب عظیم دینی معادلات سیاسی دشمنان را بر هم زد، ادامه داد: استقلال کشور و دستیابی جوانان ایرانی به فناوری های نوین ره آورد بزرگ انقلاب اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام نعمت الهی در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ و انتقال آرمان‌های امام راحل تاکید کرد و گفت: هرکس بخواهد به انسجام و اتحاد مردم آسیب بزند در راستای خواست دشمنان و رسیدن به اهداف آنان گام برمی دارد.

 

وی با بیان این که علت به وجود آمدن این انقلاب وجود رهبری دینی با بصیرت و آگاه و پیوستن آحاد مردم به این رهبر و مرجعی دینی بود، ادامه داد: بنابراین رهبری آگاه، بصیر و شجاع و مردم دو علت برجسته پیروزی انقلاب اسلامی است و بقای انقلاب نیز به این دو شاخصه مهم بستگی دارد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که نظام سلطه همواره برای تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشیده است، ادامه داد: بصیرت و آگاهی این ملت همیشه در صحنه همچون سدی محکم خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است.

 

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) تأثیرات ماندگاری برجای گذاشته و امروز شاهدیم ماهیت معنوی، فرهنگی و عدالت محور انقلاب اسلامی موجب بیداری اسلامی در کشورهای عربی و منطقه شده است.

 

حجت‌الاسلام نعمت‌الهی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ماهیتی معنوی و اسلامی داشت و حساسیت ماجرا زمانی بیشتر شد که این انقلاب در دوره تقابل عقل و دین به میدان آمد.

 

حجت الاسلام نعمت الهی ماهیت انقلاب، نقش رهبری، هدف نهضت، دستاوردها و آسیب‌های وارده را پنج شاخصه اصلی جهت ارزیابی نظام و انقلاب برشمرد و گفت: ماهیت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه اسلام و آموزه‌های دینی است، علتی که سبب وجود انقلاب و پیروزی آن شد.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با محوریت ولی فقیه حرکت خود را آغاز کرد، حرکتی که در تمام دنیا بی‌نظیر بود و سبب شد که امروز ایران الگوی بیداری انسانی و اسلامی در منطقه باشد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین با بیان این که امام شخصیت عرفانی و فیلسوفی موفق بود، گفت:‌ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فردی بود که در دانشگاه تجربی امام صادق (ع)‌ درس خوانده و از آموزه‌های دینی به سیاست رسیده بود، لذا توانست استبداد را به خاک بیاندازد.

 

وی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به پیشرفت‌های علمی فراوان در جهان موفق شده پازل عملیاتی دشمنان را بر هم زند، البته نباید از هجمه های فرهنگی دشمن که هر روز به شکل جدیدی علیه ایران انجام می شود غافل شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات