۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۴۶۲۱
در آستانه میلاد حضرت رسول انجام شد؛

عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه قم به دست آیت الله مصباح یزدی

خبرگزاری رسا ـ مراسم عمامه گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم در آستانه میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور آیت الله مصباح یزدی در مؤسسه امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
عمامه گذاري، آيت الله مصباح يزدي عمامه گذاري طلاب توسط آيت الله مصباح يزدي در روز ولادت حضرت زهرا عمامه گذاري طلاب توسط آيت الله مصباح يزدي در روز ولادت حضرت زهرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسب فرا رسیدن میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) با حضور آیت الله مصباح یزدی در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد.


در این مراسم 26 نفر از طلاب این مدرسه به دست رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به لباس سربازی امام زمان ملبس شدند.


آیت الله مصباح یزدی با بیان این که ارزش و روح عمل انسان نیّت است، گفت: باید ببینید به چه نیّتی این لباس مقدس را به تن می کنید؛ اگر صرفا برای موقعیت شغلی این لباس را می پوشید مانند نظامی ها که لباس خاصی برای کارشان دارند، این عمل هیچ ارزشی ندارد.


وی با تأکید بر این که نیّت پوشیدن لباس روحانیت باید خالص و برای خدا باشد، افزود: قصدتان از پوشیدن این لباس خادمی امام زمان(عج) باشد؛ از حضرت بخواهید که آنچه را که نمی دانید به شما بفهماند؛ اگر چنین نیّتی داشته باشید آنگاه آثار و برکات لباس روحانیت را خواهید دید.


رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: اگر نیّت ها در پوشیدن این لباس خالص باشد از بسیاری از بلاها و از دام شیطان حفظ می شوید و در غیر این صورت ممکن است دچار لغزش شوید./928/پ203/ج

ارسال نظرات