۰۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۵۴۶۹۵
آیت الله شبستری:

توطئه دشمن با حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه خنثی می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: توطئه های شوم دشمنان تنها با حضور پرشور و آگاهانه ملت در صحنه های مختلف نظام اسلامی خنثی خواهد شد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری در دیدار مدیرعامل جدید و مدیران شرکت توزیع نیروی برق تبریز با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایام الله دهه فجر روزهای رهایی از سلطه بیگانگان و استعمارگران و نقطه عطفی در تاریخ کشور به شمار می رود.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران رهایی از ضرر مادی و معنوی دشمنان به معنای واقعی کلمه بود، گفت: امروز در شرایطی شاهد جلوه های زیبای حضور در صحنه ملت ایران بودیم که شدیدترین تحریم ها و فشارها بر عزم اراده مردم ولایی کشور تاثیری نداشته است، باید قدر این ملت را دانست و با توان هر چه تمام تر خادم ملت قدرشناس و آگاه به زمان بود.

 

نماینده خبرگان رهبری با تشریح برکات مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی در سراسر مناطق شهری و روستایی اظهار داشت: اگر وضعیت کشور در دوران ستمشاهی را با وضعیت امروز مقایسه کنیم، شاهد تفاوت‌های چشمگیری از لحاظ عدالت اجتماعی هستیم که همه آنها سبب شده تا مردم ایران در سه دهه گذشته یک ملتی قوی، استوار و پابرجا و در معنای کامل کلمه خودکفا باشند.

 

امام جمعه تبریز ادامه داد: با وجود این که جهان امروز به دلیل پیشرفت‌های روز افزون علمی و فرهنگی ایرانیان، این ملت را در تحریم و تنگنا قرار داده است، تا از باورها و ارزش‌های انقلابی خود دست بردارد، تلاشگران عرصه علم و فناوری ایران با توجه به اقتصاد مقاومتی به دنیا فهماندند که ما می‌توانیم حتی با بدترین تحریم‌ها کنار بیاییم.

 

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برکات انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: اگر امروز شاهد سرنگونی دیکتاتورهای وابسته و سرسپرده منطقه و جنبش وال استریت در آمریکا و خیزش های عدالت خواهانه در قلب غرب هستیم، همه به واسطه انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با تاکید بر این‌که توطئه های شوم دشمنان تنها با حضور پرشور و آگاهانه ملت در صحنه های مختلف نظام اسلامی خنثی خواهد شد، گفت: ملتی سربلند و آزاده است که لحظه‌ای از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نکند، مطالبه امروز ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) حضور مردم در صحنه های انقلاب است.

 

آیت الله شبستری ادارات برق را جزو سازمان های حساس و انرژی برق را مانند اکسیژن حیاتی دانست و تاکید کرد: برق دارای اهمیت ویژه ای برای زیرساخت های صنعتی، اقتصادی و خانگی است و در زمان خاموشی است که این اهمیت به صورت محسوس آشکار می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در پایان از علی اکبر برقی مقدم، مدیر عامل سابق برق تبریز به دلیل مساعدت در برق رسانی به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تبریز و سایر خدمات ارزنده در توزیع برق قدردانی کرد./935/پ202/ج

ارسال نظرات