۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۱۵۴۹۱۷

ترویج اهانت به سران مذاهب اسلامی در بی بی سی

خبرگزاری رسا _ بی بی سی با اختصاص دادن موضوع برنامه نوبت شما به مشکلات اهل سنت در ایران، وحدت بین شیعه و سنی را هدف قرار داده است.
نوبت شما

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، با توجه به وحدت بین شیعان و اهل سنت درایران، دشمنان مسلمین با شنیدن صدای زنگ خطر، بار دیگر به دنبال فتنه انگیزی بین مسلمین هستند تا از شکل گیری همگرایی مسلمانان در برابر دشمن واقعیشان جلوگیری کنند.


بی بی سی شبکه وابسته به دولت خبیث انگلیس در راستای همین هدف و در حالی که جوی عاری از تنش در جامعه بین شیعیان و اهل سنت وجود دارد، با اختصاص دادن موضوع برنامه نوبت شما به مشکلات اهل سنت در ایران سعی کرد بین اهل تشیع و تسنن، تنش ایجاد نماید.


در این برنامه اختلاف افکنی تا جایی پیش رفت که افرادی به طرفداری از مذهب خود در بعضی از موارد به رهبران و شخصیت های طرف مقابل توهین کردند.

 

در بین مسلمانان زمینه های وحدت بسیاری وجود دارد که با محور قرار دادن آنها می توان وحدت بین مسلمانان و قدرت یافتن آنها را شاهد بود؛ خداوند کریم، قرآن، رسول اکرم (ص)، اهل بیت (ع)، مسئله مهدویت، محبّت اهل بیت (ع)، دفاع از مردم فلسطین، مقابله با دشمنی های اسرائیل و آمریکا، از زمینه های وحدت امت اسلامی هستند.


شایسته است مسلمین در این خصوص هدف دام های دشمن قرار نگیرند و با حفظ وحدت دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذارند./9161/خ
 

ارسال نظرات