۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۱۵۴۹۲۲
بمناسبت دهه فجر برگزار می شود؛

عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه رباط کریم در مراسم نماز جمعه

خبرگزاری رسا ـ مراسم عماسه گذاری طلاب حوزه علمیه رباط کریم روز جمعه 13 بهمن ماه در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.
عمامه گذاري طلاب

حجت الاسلام ابوالفضل صلح جو، معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم، از مزین شدن طلاب این حوزه علمیه به لباس مقدس روحانیت در نخستین جمعه دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون سه مرحله از مراسم عمامه گذاری در این حوزه علمیه صورت گرفته است که حجت الاسلام حسینعلی محمدی نژاد، امام جمعه این شهرستان، مراسم عمامه گذاری در این مدرسه علمیه را برای دومین بار انجام می‌دهند.

وی افزود: بیست وپنج نفر از طلاب این مدرسه علمیه در روز جمعه سیزدهم بهمن‌ماه به لباس مقدس روحانیت مفتخر می شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه امام خمینی(ره) رباط کریم اظهار داشت: با توجه به این‌که تعدادی از مساجد و مراکز دولتی از وجود روحانی واجد شرایط خالی است و مردم هم تقاضای اعزام روحانی به مناطق خود دارند، تلبس گروهی ازطلاب این حوزه مبارکه می تواند خلأ موجود در منطقه را تا حدودی از بین ببرد و پرچم معارف الهی و اهل بیت(ع) را در منطقه بیش از پیش برافراشته کند.

وی ادامه داد: انشالله بعد از تلبس، طلاب مشغول به امور تبلیغی در سطح شهرستان خواهند شد و برنامه‌هایی برای احکام و معارف آنها صورت خواهد گرفت تا با توجه به نیازهای منطقه و استعداد افراد به بهترین شکل در جامعه به ایفای نقش بپردازند.

حجت الاسلام صلح جو  در پایان به زمان اجرای برنامه تلبس طلاب این مدرسه علمیه اشاره و ابراز داشت: این مراسم روزجمعه و همزمان با نماز پرفیض جمعه برگزار می‌شود که تأثیر بیشتری در جامعه داشته باشد و طلاب با استقبال مردمی و مسؤولین برای انجام  وظیفه خطیر دلگرمی مطلوبی داشته باشند./957/ت302/ص 

ارسال نظرات