۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۵۴۹۷۶
رییس جمهور:

دکتر حبیبی اندیشمندی مؤمن و متواضع بود

خبرگزاری رسا ـ رییس‌جمهور به مناسبت درگذشت دکتر حبیبی پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: ایشان اندیشمندی مومن و متواضع بودند که با اخلاقی نیکو و پسندیده پیوسته در عالی‌ترین مناسب علمی، سیاسی و فرهنگی از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرد.
پيام تسليت رييس جمهور در پي فوت دکتر حبيبي


به گزارش خبرگزاری رسا، رییس جمهور در پیامی درگذشت ادیب و دانشمند توانا دکتر حسن حبیبی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

انا لله و انا الیه راجعون

 

خبر درگذشت برادر گرامی و بزرگوار، ادیب و دانشمند توانا و از چهره‌های ماندگار کشور جناب آقای دکتر حسن حبیبی موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

 

ایشان اندیشمندی مومن و متواضع بودند که با اخلاقی نیکو و پسندیده پیوسته در عالی‌ترین مناسب علمی، سیاسی و فرهنگی از هیچ تلاشی برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران فروگذار ننموده و منشأ خدمات ارزنده‌ و ماندگاری گردیدند. اینک در طلیعه ایام‌ا... دهه فجر ندای ملکوتی «ارجعی اِلی ربَّک» را لبیک گفته و به سوی معبود خویش شتافتند و انشاءا... در جمع شهداء و امام شهداء آرام خواهند گرفت.

 

اینجانب درگذشت آن فقید سعید را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه دانشمندان و مسئولان کشور و خصوصا خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، برای آن مرحوم مراتب عالی رضا و رضوان الهی و برای سایر بازماندگان معزز صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

 

محمود احمدی‌نژاد

 

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

/924/د102/ج

ارسال نظرات