۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۵۴۹۹۱
عضو فراکسیون روحانیان مجلس:

مسؤولان جانبداری های سیاسی را کنار بگذارند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری‌بنابی با انتقاد از این‌که برخی مسؤولان به مشورت در امور توجهی ندارد، گفت: عدم اعتقاد به خرد جمعی آفت کار اجرایی است.
حجت‌الاسلام محمدرضا باقري بنابي، عضو کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام محمدرضا باقری بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در جمع مردم این شهر در مسجد امیرالمؤمنین(ع) با تأکید بر این‌که همت مسؤولان بایستی رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهبود وضع معیشتی مردم باشد، اظهار داشت: نارضایتی و سلب اعتماد مردم بزرگترین خیانت مسؤولان به نظام خواهد بود.

 

وی با تأکید بر این‌که جامعه ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت مسؤولان به ویژه رؤسای قوای سه گانه در انجام امور است، خاطرنشان کرد: متأسفانه نگرش سیاسی به هر مسأله‌ای آفتی در تسریع رسیدگی به مشکلات مردم شده است، از سوی دیگر برخی مسؤولان به مشورت در امور توجهی ندارد.

 

حجت الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به این‌که همه دغدغه نظام را دارند اما بایستی در مسیر روشن ولایت فقیه حرکت کنند، گفت: قوای سه گانه نباید در بحث مدیریت های کلان و حتی منطقه ای به دنبال برخی جانبداری های سیاسی باشند، چراکه هدف همه مسؤولان خدذمت بی منت به مردم است.

 

عضو فراکسیون روحانیان مجلس با تأکید بر این‌که کسانی که نمی توانند پا به پای سیاست های نظام پیش روند باید کنار بکشند، تصریح کرد: باید خدمت به عموم مردم بدون توجه به مرزبندی های سیاسی باشد، افزون بر این‌که متأسفانه برخی مسؤولان با برخی خودسری ها در کارهایشان موجب دلسردی مردم از نظام می شوند.

 

نماینده مردم بناب در مجلس با بیان این‌که اعتقاد به خرد جمعی و بهره‌مندی از نکته نظرات کارشناس و صاحب نظران یکی از اصول مهم مدیریتی است، گفت: انقلاب اسلامی با وحدت، یکدلی و بهره مندی از خرد جمعی به پیروزی رسیده و تداوم ارزش های این نظام نیز تنها با وحدت و انسجام فکری، آرمانی و اعتقادی میسر است.

 

وی در پایان با تأکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد ماه سال آینده اظهار داشت: آنان که کاندیدای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند، باید به خرد جمعی و مشورت اهمیت بیشتری دهند، شخص محوری باید جای خود را به برنامه محوری بدهد./935/پ203/ج

ارسال نظرات