۱۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۱۵۵۰۰۸

بی بند و باری جزء لاینفک زندگی خاندان پهلوی

خبرگزاری رسا ـ رضا پهلوی: « من در واقع می خواستم مردم در شرایط بهتری زندگی کنند، یک دختر و پسر دست هم بگیرند و بروند در خیابان بدون این که هیچ کس به آن ها بگوید بالای چشمتان ابروست.»
رضا پهلوي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، هر چه که بیشتر از شروع انقلاب اسلامی می گذرد و زوایای پنهان زندگی سراسر خیانت خاندان پهلوی آشکار می گردد، رویگردانی همان طرفداران انگشت شمار از بازماندگان این خاندان هر روز بیشتر میگردد و مطابق انتظارها، این امر چندان به مذاق گردانندگان فاسد شبکه های ماهواره ای خوش نمی آید . لذا از هر اقدامی جهت تطهیرکردن آنان و تلاش برای در صحنه نگه داشتن این فسیل هایی که دیگر حنایشان نزد ملت ایران رنگی ندارد ، کوتاهی نمی کنند.

 

در جدیدترین اقدام صدای آمریکا، در برنامه افق با دعوت از رضا پهلوی و معرفی وی بعنوان یک چهره رسانه ای محبوب! ، دلایل این محبوبیت را جویا شد.

این بازمانده مفلوک پهلوی این بار نیز نتوانست گرایشات غیر اخلاقی موروثی خویش را پنهان نماید و در بیان علت محبوبیت خود گفت:

« من در واقع می خواستم مردم در شرایط بهتری زندگی کنند، یک دختر و پسر دست هم بگیرند و بروند در خیابان بدون این که هیچ کس به آن ها بگوید بالای چشمتان ابروست.»

 

البته از این پهلوی زاده جز این انتظاری نیست. وی از نسل همان رضاخانی است که کارنامه اش در امر  کشف حجاب کاملا هویداست . محمد رضا شاه پدر وی نیز در خوش گذارانی و شب نشینی با زنان مختلف گوی سبقت از همگان ربوده بود. و از آنجا که عاقبت گرگ زاده گرگ شود از رضا پهلوی نیز انتظاری جز این نیست./9161/خ
 

ارسال نظرات