۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۵۵۰۳۹
امام جمعه آمل:

رژیم صهیونیستی در سوریه به نتیجه ای نخواهد رسید

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه تحقیقاتی سوریه محکوم است، بیان داشت: رژیم اشغال گر قدس تصمیم دارد به صورت مستقیم در سوریه وارد صحنه شود.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه آمل با بیان این که سفارش به تقوا در خطبه های نماز جمعه ضروری است، گفت: انسانی که از تقوا برخوردار نباشد جانی مضطرب و نگران دارد که آدمی باید سعی کند این ویژگی ارزنده را در وجود خود نهادینه کند.

 

وی با اشاره به این که هر آن چه است در درون انسان است و در بیرون خبری نیست، بیان داشت: انسان باید احتیاط را سرلوحه امور خود قرار دهد تا بهترین امور به عنوان برنامه زندگی او قرار گیرد.

 

استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که انسان باید در تلاش باشد تا مکر و حیله او را فریب ندهد، خاطرنشان کرد: ایمان و تقوا سبب می شود تا آدمی بتواند به مراتب والا دست یابد و فریب شیطان را نخورد.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که آن چه در روز قیامت برای انسان می ماند همان اعمال است، گفت: انسان باید درصدد باشد تا با اعمال و خیالات ارزنده راهی سرای آخرت شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که فکر گناه و مردم آزاری نباید در خیال انسان وجود داشته باشد، بیان داشت: انسان باید به دنبال اعمال صالح بوده و از خیالات ناروا دوری کند.

 

وی با تاکید بر این که دشمن دوست انسان دشمن او است، خاطرنشان کرد: دوست ما کشورهای سوریه، لبنان و دیگر کشورها هستند و هر کشوری که با آنان، دشمن باشد ما با آنان دشمن خواهیم بود.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که دنیا دارد قضاوت می کند ما صادقانه مسیر را به پیش می بریم، گفت: اتفاقاتی که در سوریه می افتد کار ملت و مردم نیست و اجانب آمده اند که صحنه را بد کردند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه تحقیقاتی سوریه محکوم است، بیان داشت: عربستان و ترکیه فهمیدند که نمی توانند راه به جایی برند و در حال عقب نشینی هستند از این رو رژیم اشغال گر قدس به صورت مستقیم وارد صحنه می شود.

 

امام جمعه آمل با بیان این که رژیم صهیونیستی در سوریه به نتیجه ای نخواهد رسید، خاطرنشان کرد: وقتی ملت چیزی را نخواهد هیچ کسی کاری را نمی تواند انجام دهد.

 

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی موجب بیداری جهان شد، گفت: دهه فجر سبب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شد که این امور ارزنده برای ما به عنوان اصول است.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که پیروی از ولایت ضامن اقتدار کشور است، بیان داشت: همگان باید سعی کنیم تا این انقلاب را به بهترین شکل ممکن حفظ کرده و وظایف خود را به صورت درستی انجام دهیم./950/پ203/س

ارسال نظرات