۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۵۵۰۴۵
معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

کسی که امید به بازگشت بیگانگان داشته باشد مطرود ملت است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به این‌که امروز جمهوری اسلامی الگوی جهان اسلام و مستضعفان است تصریح کرد: ما با همه توان مستشاران را از کشور بیرون کردیم و کسی که امید به بازگشت بیگانگان به این کشور را داشته باشد، مطرود ملت است.
حجت‌الاسلام منصور غفوري، معاون سياسي شوراي سياستگذاري ائمه جمعه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام منصور غفوری، معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، روز جمعه سیزدهم بهمن‌ماه در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه شهرری، رهبری و مردم را مهم‌ترین عوامل و سرچشمه اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران اعم از روحانی، دانشگاهی و دیگر اقشار پشت سر امام‌خمینی(ره) حرکت کردند و این دوعامل با هم سبب پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

وی عنوان داشت: در روز دوازدهم بهمن ماه سال 1357 هشت میلیون نفر به استقبال امام خمینی(ره) آمدند و ایشان فرمودند من به پشتیبانی این ملت دولت تعیین می‌کنم و به این حرفشان هم جامه عمل پوشاندند.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه هدف عمده مردم از انقلاب اسلامی ارزیابی و اظهار داشت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را از نظر پیدایش، کیفیت مبارزه و انگیزه با انقلاب‌های دیگر جهان جدا می‌دانستند و فرمودند «من شهادت می‌دهم که ملت ایران از مردم حجاز زمان پیامبراکرم(ص) برتر هستند و انقلاب اسلامی طفل است و نیاز به پرستاری دارد».

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به این‌که یادآوری برخی مسائل برای این‌که دشمن بین ما و اهدافمان فاصله نیندازد ضروری است بیان داشت: وقتی که امام خمینی(ره) را دستگیر کردند، در راه راننده ماشین دستش می‌لرزد و از جاده منحرف می‌شود و امام(ره) به او می‌فرمایند من را دستگیر کرده‌اند شما چرا می‌لرزید؟ و الله تاکنون غیر از خدا از هیچ‌کس نترسیده‌ام.

وی ادامه داد: امیرمؤمنان(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند «من ترس را ترسانده‌ام» و امام خمینی(ره) هم به‌حق فرزند امیرمؤمنان(ع) است که ترس را ترسانده است.

معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در بیان آمار شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی عنوان داشت: از ابتدای انقلاب امام خمینی(ره) در سال 1341 تا پیروزی انقلاب اسلامی، 2880 شهید، از ابتدای پیروزی انقلاب در 22 بهمن سال 1357 تا سه سال پس از آن 16500 شهید ترور، 180000 شهید در دوران دفاع مقدس، 400000 جانباز و 5000 شهید به دست اشرار داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام غفوری تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌طور کامل و صددرصد به استقلال و آزادی رسیده است و الگوی جهان اسلام و مستضعفان است و امروز ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد.

وی با اشاره به این‌که در دوران پهلوی 80000 مستشار آمریکایی و غیرآمریکایی در ایران مسئولیت داشتند تصریح کرد: ما با همه توان مستشاران را از کشور بیرون کردیم و کسی که امید به بازگشت بیگانگان به این کشور را داشته باشد، مطرود ملت است.

 معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با بیان این‌که ما هنوز به دولت اسلامی نرسیده‌ایم ابراز داشت: دولت اسلامی وقتی محقق می‌شود که هیچ کدام از حقوق بگیران از بیت‌المال گناه و خلاف نکنند و اهل عدل و توجه به ارزش‌ها باشند.

حجت‌الاسلام غفوری در خاتمه سخنان خود بر ضرورت تربیت فرزندان برای آینده کشور تأکید کرد و گفت: دشمن برای عدم تحقق دولت اسلامی فشار می‌آورد اما در همین فشارها پیشرفت‌هایی داشتیم که جهان را کور کرده است./956/پ202/ص

ارسال نظرات