۱۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۱۵۵۰۵۶
مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

ملت ایران از فتنه فرهنگی دشمن غافل نباشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جلفا گفت: دشمنان اسلام و دشمنان حق و عدالت بعد از شکست های پی درپی در نبردهای سخت برای نهادینه سازی فرهنگ غربی در بین جوامع اسلامی سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند که نباید خانواده ها و مسؤولان از این فتنه غافل باشند.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جلفا، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان جلفا پشتیبانی از ولی فقیه را عامل سعادت جامعه و رمز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری مرجعیت شیعه مهم ترین و اصلی‌ترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

 

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت برای دستیابی به اهداف عالی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: وحدت امت اسلامی همچون دژی مسحکم در برابر ظالمان و شیاطین انس، باید دانست که ترس اصلی استکبار از ایران تبعیت از ولی فقیه و وحدت و یکپارچگی مردم در تبعیت از ولایت است.

 

وی با بیان این‌که دشمنان به واسطه وحدت ملت ایران تجربه های تلخ بسیاری در سه دهه گذشته داشته اند، گفت: پیام بعثت رسول اکرم(ص) نیز وحدت امت اسلامی برای غلب بر کفار و معاندان اسلام بوده است، اگر خود را پیرو نهضت جهانی حضرت محمد(ص) می دانیم باید اختلافات را کنار گذاشته و زیر سایه ولایت، وحدت حقیقی را تجلی بخشیم.

 

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه جلفا با تأکید بر توجه به مفاهیم و آموزه های قرآنی و سیره رسول اکرم(ص) در زندگی اظهار داشت: نقش مهم والدین در نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی نباید مورد غفلت قرار گیرد، والدین وظیفه مهمی در برابر تربیت صحیح و خداپسند فرزندان دارند.

 

حجت الاسلام انتظاری با اشاره به این‌که ترویج سبک زندگی اسلامی باید از نهاد خانواده آغاز شود، گفت: انس با قرآن و آشنایی با سیره معصومین(ع) به خصوص پیامبر اکرم(ص) بهترین راه برای تربیت جامعه ای عدالت‌محور، اخلاق‌مدار و موحد است.

 

وی در ادامه فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در سه دهه گذشته خاطرنشان کرد: پیروزی و موفقیت جوانان کشور در فرستادن موجود زنده به فضا، شوکی تکان دهنده در آغاز سی و چهارمین دهه فجر انقلاب اسلامی بوده است.

 

امام جمعه جلفا افزود: ملت ولایتمدار ایران اسلامی بعد از انقلاب اسلامی با ایمانی راسخ و حفظ وحدت و تبعیت از ولایت فقیه پیروزی های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس و مقابله با تحریم های اقتصادی و فتنه های مختلف را رقم زده اند و فرستادن موجود زنده به فضا نیز یکی دیگر از ضربات سهمگین جوانان این مرز و بوم به حیات سراسر ذلت استکبار بود.

 

مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی نفوذ فرهنگ غلط و بی اساس غربی را در بین جامعه اسلامی هشداری برای مسلمانان دانست و تصریح کرد: دشمنان اسلام و دشمنان حق و عدالت بعد از شکست های پی درپی در نبردهای سخت برای نهادینه سازی فرهنگ غربی در بین جوامع اسلامی سرمایه گذاری های کلانی انجام می دهند که نباید خانواده ها و مسؤولان از این فتنه غافل باشند./935/پ202/س

 

ارسال نظرات