۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۵۵۰۹۶
عضوکمسیون قضایی مجلس هشتم:

رژیم صهیونیستی دشمن مشترک امت اسلام است

خبرگزاری رسا - مستشار دیوانعالی کشور وحدت را مهم ترین عامل پیروزی مسلمانان بر دشمن مشترک دانست و از رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلام یاد کرد.
موسي قرباني

حجت الاسلام موسی قربانی، عضو کمسیون قضایی مجلس هشتم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که وحدت بین مسلمانان همیشه مورد تاکید دین اسلام بوده است، گفت: امروز با وجود دشمنی‌های فراوان بزرگان دین بیشتر بر موضوع وحدت تاکید دارند.

     

    وی تشکیل دولت‌های متعدد کوچک و کم جمعیت اسلامی از سوی دشمن را یک توطئه برای برهم زدن وحدت دانست و افزود: دشمنان افزون بر ایجاد مرزهای مختلف درصدد جدایی اعتقادی مسلمانان نیز خواهد بود.

     

    عضوکمسیون قضایی مجلس هشتم در ادامه با انتقاد از افرادی که با این شرایط در قالب امور معنوی وحدت را برهم می‌زنند، اظهار داشت: این‌گونه فعالیت‌ها در راستای اهداف دشمن و به ضرر جامعه اسلامی خواهد بود.

     

    وی بیان داشت: منشأ وحدت حضرت علی(ع) است که بعد از رحلت رسول خدا(ص) به خلفای وقت مشاوره می‌دادند و به اقرار خلیفه دوم در صورت نبود حضرت هلاک می‌شد.

     

    حجت الاسلام قربانی با اشاره به این‌که هر فردی در مسائل شخصی می‌تواند طبق اعتقادات خودش عمل کند، خاطرنشان کرد: در امور اجتماعی مسلمانان تکیه بر وحدت داشته و از اختلافات پرهیز کنند.

     

    وی با بیان این‌که رژیم غاصب اسراییل دشمن مشترک اسلام و مسلمانان است و این رژیم با اصل نماز چه دست بسته و چه به صورت دست باز مخالف است، تاکید کرد: مسلمانان با وحدت باید در برابر این دشمن واحد ایستادگی کنند.

     

    این عضو سابق کمیسون قضایی مجلس به فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرمت لعن برخی اصحاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بر خلاف نظر برخی از افراد حداکثر قدم عملی را برای وحدت بین مسلمانان برداشته‌اند./921/ت303/ج

     

ارسال نظرات