۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۵۵۱۱۰
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی:

تبیین عوامل پیروزی انقلاب جلوی انحرافات را می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم توجه به اسلام ناب محمدی و تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی و موفقیت انقلاب اسلامی دانست و گفت: تبیین عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی جلوی انحرافات پیش روی نظام را می‌گیرد.
حجت الاسلام والمسلمين رجبي
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیشرفت‌های ملت ایران در طول سی و چهار سال انقلاب اسلامی، گفت: مهم‌ترین عاملی که نقش اساسی در پیروزی و موفقیت ملت ایران داشته، توجه به اسلام ناب محمدی(ص) است.
وی تبعیت از ولایت فقیه را از دیگر عوامل پیروزی و موفقیت نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: ولایت فقیه رکن و محور اساسی در نظامی است که با تفکر دینی اداره می‌شود و توجه به رهنمودهای ولی فقیه سبب سعادت جامعه است.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: این دو اصل مهم بهترین عامل برای حفظ انقلاب و استقرار نظام است و تا کنون نیز با توجه به این دو اصل مهم در برابر همه تهدیدهای جهانی و استکبار ایستاد‌ایم.
قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف علمی، اظهار کرد: ملت ایران تا کنون همه تهدیدها و تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کرده و در بسیاری از زمینه‌های علمی و نظامی سرآمد کشورهای جهان است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی با تأکید بر این‌که ملت ایران با بصیرت بالای خود در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی حضور چشمگیری داشته است، بیان داشت: وقتی مدار و بنای جامعه، اسلام ناب و تبعیت از ولایت فقیه باشد ملت نیز در پرتو این دو عنصر جزء فهیم‌ترین و با بصیرت‌ترین ملت‌ها می‌شوند.
وی با بیان این‌که توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن در سایه بصیرت و پیروی از ولایت خنثی می‌شود، ابراز کرد: مردم در چنین شرایطی نسبت به توطئه‌های دشمنان شناخت مناسبی پیدا می‌کنند و اقدامات دشمنان آنها را ثابت قدم در مسیر انقلاب نگاه می دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی در پایان توجه به عوامل پیروزی بخش نظام اسلامی را یادآور شد و گفت: تبیین عوامل موفقیت و پیروزی انقلاب اسلامی جلوی انحرافات پیش روی نظام را می‌گیرد./927/ت302/ج
ارسال نظرات