۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۱۵۵۱۲۸
به مناسبت دهه فجر؛

نشست بصیرتی معرفتی در حوزه علمیه سوسنگرد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد از برگزاری نشست بصیرتی و معرفتی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه طلاب این حوزه علمیه خبرداد.
نشست سياسي

حجت الاسلام احمد حیدری، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به برگزاری جلسه بصیرتی معرفتی ویژه طلاب این حوزه اظهار داشت: نشست بصیرت سیاسی و معرفتی به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جلسه با حضور حجت الاسلام ساعدی، استاد حوزه علمیه قم برگزار که مسائل مختلف پیرامون انقلاب اسلامی مورد بررسی خواهد کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد در ادامه به زمان برگزاری نشست اشاره کرد و افزود: جلسه 16 بهمن ماه ساعت 10 صبح در حوزه علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام حیدری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعزام مبلغ همزمان با دهه فجر ابراز داشت: بیش از 8 مبلغ دینی به مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق محروم اعزام خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) سوسنگرد با بیان این که مبلغ به مسائل پیرامون احکام شرعی و تبیین آن ها خواهند پرداخت گفت: با توجه به برنامه های دهه فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مبلغان جلساتی مبنی بر تشریح مسائل و چگونگی پیروزی انقلاب می پردازند.

حجت الاسلام حیدری پاسخ به شبهات فرقه انحرافی به ویژه فرقه وهابیت را از دیگر رسالت های مبلغان دینی در مناطق مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: برپایی جلسات آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان سبب ایجاد نشاط معنوی و دوری آن های از هرگونه انحراف می شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات