۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۲۰۹
آیت الله باریک بین:

اقتدار نیروهای مسلح اجازه هرگونه تحرکی را از دشمنان گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین با تأکید براین که نیروهای مسلح ایران اسلامی هر گونه تجاوز و تعدی از سوی دشمنان را با اقتدار پاسخ خواهند داد، گفت: نیروهای مسلح نظام اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند و در برابر هر گونه تهدیدی ایستادگی خواهند کرد.
نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین امروز در دیدار نیروهای مسلح استان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، انقلاب اسلامی را رویدادی عظیم و جامع دانست و با بیان این که این واقعه تاریخی تا عمق جامعه ایران تأثیرگذاشت، گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کشور را در مسیر رشد و تعالی قرار داد.

 

وی بر ضرورت حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب تأکید کرد و افزود: صیانت و پاسداری از خون های پاک شهدا رسالتی سنگین برای همگان است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با وحدت و همدلی ملت همیشه در صحنه و رهبری های امام راحل به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: دستاوردهای این انقلاب امروز مورد توجه همه دنیا است.

 

آیت الله باریک بین نظام مقدس جمهوری اسلامی را کشوری مقتدر در عرصه جهانی معرفی کرد و بیان داشت: پیشرفت و توسعه نظام اسلامی در عرصه های مختلف امروز موجب عزت و عظمت ملت ایران شده است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین در بخش دیگری از سخنان خود، ولایت مداری را یکی از ویژگی های بارز و شاخصه های اصلی نیروهای مسلح کشورمان دانست و خاطرنشان کرد: مردمی بودن نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم این نیروها است.

 

آیت الله باریک بین با اشاره به این که بدنه نیروهای مسلح قبل از پیروزی انقلاب با مردم بودند، ادامه داد: این نیروها در مقاطع حساس با ملت ایران همراهی کردند.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به آمادگی نیروهای مسلح کشورمان برای دفاع از نظام اسلامی اشاره کرد و با بیان این که نیروهای مسلح ایران اسلامی در برای دفاع از میهن اسلام در آمادگی کامل به سر می برند، خاطرنشان کرد: اقتدار و عظمت نیروهای مسلح کشورمان اجازه هرگونه تحرکی را از دشمنان نظام خواهد گرفت.

 

امام جمعه قزوین با تأکید براین که نیروهای مسلح ایران اسلامی هر گونه تجاوز و تعدی از سوی دشمنان را با اقتدار پاسخ خواهند داد، گفت: نیروهای مسلح نظام اسلامی گوش به فرمان ولی فقیه زمان هستند و در برابر هر گونه تهدیدی ایستادگی خواهند کرد./950/پ202/ج

ارسال نظرات