۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۵۵۲۲۸
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

تبعیت از ولایت فقیه مهم‎ترین عامل موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که اصناف نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب داشتند گفت: در طول تاریخ مشاهد شده که بازاریان در خط مقدم مبارزه علیه ظلم حضور و به پیروزی دست می یابند.
حجت الاسلام جعفري، سرپرست شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در دیدار خانواده شهدا و اصناف با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، اظهار داشت: انقلاب کشورمان علیه نظام شاهنشاهی با رویکردی اسلامی تشکیل شد.

وی با بیان این که رهبری انقلاب اسلامی را شخصی مدبر و عالم اداره می کرد، گفت: امام خمینی(ره) با اندیشه های خویش توانست بساط استکبار جهانی را از کشور به دور کند.

سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به این که ملت غیور ایران همراه با امام خمینی(ره) علیه شاه مقاومت کردن افزود: مردم با تبعیت از دستورات امام راحل(ره) توانستند دشمن را از خاک وطن بیرون و به سعادت برسند.

حجت الاسلام جعفری با بیان این که خانواده شهدا با اهدا فرزندان خود برای پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای را ایفا کردند، تأکیدکرد: خانواده شهدا انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس با تربیت فرزندانی شهادت طلب گام مؤثری در پیشروی انقلاب تاکنون داشته اند.

سرپرست شواری هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان به نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در طول تاریخ مشاهده شد نخستین کسانی که انقلاب را تشکیل و به پیروزی مطلق می رسانند بازاریان هستند.

حجت الاسلام جعفری با تأکید بر این که ملت مسلمان ایران تبیعت از ولایت فقیه را از مهم ترین ارکان نظام اسلامی می دانند خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با تبیعت از امام خمینی(ره) که ولایت فقیه نظاممان بود به پیروزی رسید./9458/پ203/ب

ارسال نظرات