۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۱۵۵۲۴۵
استاد سطح عالی حوزه علمیه قم:

مردم راه امام و رهبری را با هیچ چیز عوض نمی کنند

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه ملت ایران را هزینه‌ای برای دست‌یابی به عزت، سربلندی، خود باوری و قهر با استکبار جهانی دانست و بر ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.
مردم راه امام و رهبری را با هیچ چیز عوض نمی کنند

حجت الاسلام والمسلمین علی احتشام، عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با گسترده توصیف کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد معنوی و مادی، گفت: حتی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نیز چاره‌ای جز اعتراف به عظمت نهضت و دستاوردهای این ملت ندارند. 

وی در تبیین بعد معنوی انقلاب اسلامی ملت ایران، اظهار داشت: آنچه باعث تحولی ژرف و پیشرفتی بزرگ در ایام پس از انقلاب شد، روحیه خود باوری مردم بود که امام راحل با القای این روحیه قوی و تکیه بر اراده محکم آنها افق های جدیدی را فراروی ملت گشودند.

عضو شورای مرکزی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه ابراز داشت: این نهضت سرآغازی بر تحولات مادی و پیشرفت در زمینه‌های فناوری‌های پیچیده، تولید ابزارهای دفاعی در هوا، دریا و خشکی، علوم فضایی و ارسال ماهواره‌ و موجود زنده به خارج از جو زمین و همچنین رشد علمی در دانش نانو بود که تمام این‌ها برگرفته از درس بزرگ معلم و معمار کبیر انقلاب است که نه‌ تنها موجب پیشرفت در کشور ایران بلکه به فراتر از مرزهای زمینی و در سایر نقاط جهان منتقل شده است. 

وی در ادامه افزود: هیچ ملتی بدون صرف هزینه به قله‌های رفیع و بلند دست پیدا نمی‌کند و در هر نقطه‌ای از جهان که مردم آنجا به چیزی دست یافتند بر اثر تحمل سختی‌ها، رنج‌ها و انجام کار و تلاش فراوان در محورهای مختلف بوده است و چنانچه ملت بزرگ ایران داعیه رهبری بر آزدگان جهان را در سر می‌پروراند، باید برای نیل به این هدف والا هزینه‌های آن را نیز بپردازد. 

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم بیان داشت: امروزه بخش عمده‌ای از تهدید‌ها و تحریم‌ها، بهایی است که برای دفاع از عزت، سربلندی، خود باوری، قهر با استکبار جهانی و دوستی با ملت‌های آزاده خصوصا نهضت بیداری اسلامی پرداخت می‌شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود حمایت امت اسلامی از مسؤولان را سرمایه اصلی آنها در تمام مشکلات و سختی‌ها دانست و با تأکید بر حضور پر شور مردم در سالروز حماسه 22 بهمن‌ تصریح کرد: ملت بزرگ ایران یک بار دیگر با حضور ملیونی در راهپیمایی سراسری 22 بهمن در آغاز سی و پنجمین بهار انقلاب اسلامی به دنیا ثابت خواهد کرد که راه امام(ره) و رهبری‌های علمدار انقلاب همچنان این کشور را مقابل رنج‌ها و سختی‌ها حفظ کرده و از دام‌ها و چاه‌های دشمنان رهایی خواهد بخشید.

حجت الاسلام والمسلمین احتشام در پایان با بیان این که خدمت به مردم بر قوای سه گانه نظام اسلامی واجب است، گفت: مردم با ایثار و از خود گذشتگی در صحنه‌های مختلف و گردنه‌های صعب العبور مقاومت کرده و در برابر بیگانگان ایستادند و ملتی که برای آزادگان جهان و مسلمین منطقه به عنوان الگو مطرح می‌شود لایق خدمت‌های وافر و سرمایه‌گذاری بهتر برای نظام اسلامی است./908/ت302/ج

ارسال نظرات