۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۵۵۲۷۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

وحدت و بصیرت در سایه ولایت‌مداری محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: برای غلبه بر جنگ روانی و فرهنگی دشمن بایستی وحدت و بصیرت در سایه ولایت‌مداری مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت اسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در یادواره شهدای فرهنگی شهرستان بستان آباد با تأکید بر این‌که استراتژی دشمن برای مقابله با نظام اسلامی ایران تغییر یافته است، اظهار داشت: دشمن از رهاورد تحریم اقتصادی به دنبال جنگ روانی علیه نظام است.

 

وی با بیان این‌که دروغ‌پردازی، شایعه‌پراکنی، تهمت و افتراء را از شگردهای رسانه‌ای غرب در قالب جنگ روانی علیه ملت ایران دانست و گفت: هجمه تبلیغی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در آستانه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد سال آینده با اهداف و برنامه‌های مختلفی گسترش یافته است.

 

حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که استکبار جهانی نوک پیکان حملات رسانه‌ای خود را به سمت ولایت فقیه نشانه رفته اند، تصریح کرد: برای غلبه بر جنگ روانی و فرهنگی دشمن بایستی وحدت و بصیرت در سایه ولایت‌مداری مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: اگر زمانی دشمن اهداف خود را با تجاوز نظامی و تحریک دیکتاتورهای چون صدام علیه ایران جستجو می کرد، امروز رویکرد خود را تغییر داده و به دنبال آن است که با اعمال تحریم‌های مختلف اقتصادی، مردم را نسبت به نظام بدبین و در نهایت آرامش روانی جامعه را سلب کنند.

 

وی با تأکید بر این‌که برای مقابله با ترفندهای رسانه ای دشمنان نمایند هوشیاری، وحدت و بصیرت ولایی هستیم، افزود: تمسک به آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشوراست، نجات‌بخش نظام اسلامی ایران از یوغ مستکبران است، چراکه مکتب عاشورا عامل اصلی پیروزی انقلاب و تداوم آرمان های امام و شهدا است.

 

حجت الاسلام ولایی در بخش دیگری از سخنان خود دوران دفاع مقدس را تجلی دلدادگی ملت به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دانست و گفت: فرزندان این مرز و بوم با بهره مندی از مکتب عاشورا توانستند با دستان خالی در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کنند.

 

وی تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی تنها جنگ تاریخ ایران است که حتی یک وجب از خاک کشور به دست متجاوزان نیفتاد، چراکه ایمان، گذشت، ایثار و ولایت مداری اعتقاد اصیل رزمندگان در مقابله با دشمن بعثی بوده است./935/پ202/س

ارسال نظرات