۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۵۵۲۷۷
به همت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث؛

نام‌نویسی دوره های آزاد معارف اسلامی آغاز شد

خبرگزاری رسا – واحد آموزش های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث سری جدید دوره های آزاد معارف اسلامی را برگزار می‌کند.
نام‌نويسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، واحد آموزش های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث سری جدید دوره های آزاد معارف اسلامی را برگزار و از علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها نام‌نویسی می‌کند.
بر اساس این گزارش، در دوره‌های آزاد  تمامی خدمات و پشتیبانی آموزشی و فنی به فراگیران ارائه می‌شود و در پایان، گواهینامه گذراندن موفق دوره از سوی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث به دانش‌آموختگان اعطا خواهد شد.
 علاقه‌مندانی که به هر دلیل امکان و فرصت شرکت در دوره‌های رسمی را ندارند، می‌توانند از برنامه‌ها و امکانات آموزشی این مرکز نشر معارف اهل بیت(ع ) برخوردار شوند.
آشنایی با عقائد اسلامی، اخلاق و تربیت اسلامی، آیین بهداشت و تندرستی در اسلام،   آشنایی با نهج البلاغه، کلام و عقائد اسلامی، تکنیک‌های موفقیت و مهارت تفکرومهارت های ارتباطی و تعاملی همسران از دوره های مختلف واحد واحد آموزش های آزاد مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن است.
از ویژگی‌های این دوره می‌توان به استفاده و بهره برداری از دروس رسمی دانشگاهی رشته های مجموعه الهیات و معارف اسلامی ، پشتیبانی آموزشی و فنی در طول دوره، اعطای مدرک در پایان دوره، کسب آمادگی برای متقاضیان به ادامه تحصیل در رشته های علوم قرآنی و اسلامی، غیر حضوری بودن دوره، استفاده بهینه از اوقات فراغت و تعطیلات عید نوروز و تخفیف پنجاه درصدی به نفرات اول تا سوم هر دوره اشاره کرد.
علاقمندان برای نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.vu.hadith.ac.ir مراجعه کنند و از طریق همین پایگاه هم اقدام به نام‌نویسی کنند./907/پ203/ن
ارسال نظرات