۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۵۵۳۹۸

تندیس 6 شهید خبرنگار استان خوزستان رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تندیس 6 شهید خبرنگار استان خوزستان در ششمین روز از دهه فجر رونمایی می‌شود.
خبرنگار، روزنامه نگار

مسعود حمیدی نژاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری مراسم رونمایی از تندیس 6 شهید خبرنگار استان خوزستان خبر داد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نام های این شهیدان احمد رستگار، غلامرضا رهبر، احمد سگوندی، بهروز خلیلیان، احمد قدیریان و عبدالرحیم آسیابان است.

حمیدی نژاد به زمان و مکان برگزاری این مراسم اشاره و اظهار داشت: مراسم رونمایی از تندیس 6 شهید خبرنگار 17 بهمن ماه، همزمان با ششمین روز از دهه فجر  با حضور معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در محل سینما ساحل اهواز برگزار می شود.

وی اهداء لوح تقدیر، تندیس شهید و نشان درجه یک وزارت ارشاد به خانواده‌های شهیدان احمد رستگار، غلامرضا رهبر، احمد سگوندی، بهروز خلیلیان، احمد قدیریان و عبدالرحیم آسیابان و افتتاح سرای روزنامه‌نگاران استان خوزستان از دیگر برنامه های این مراسم است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان بیان داشت: تاکنون دفتر نمایندگی سرای روزنامه‌نگاران ایران در استان‌های گیلان، همدان، البرز، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان و قزوین راه‌اندازی شده است./9464/ت303/ب

ارسال نظرات