۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۱۵۵۴۰۶
آیت الله موسوی جزایری:

رسیدن به قله های افتخار در گرو حرکت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان رسیدن به قله های افتخار و تعالی را در گرو حرکت جهادی ملت دانست و تصریح کرد: سرباز دانستن خود برای نظام جمهوری اسلامی افتخاری برای همه ملت به حساب می آید.
آيت الله موسوي جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در دیدار بانوان طلبه و پایگاه های مقاومت بسیج ادارات و مسؤولان امور بانوان استان، با اشاره به این که انقلاب های به وجود آمده در منطقه از کاستی های مختلفی برخوردارند، بیان داشت: انقلاب اسلامی از سال های نخست تاکنون به یاری خداوند هیچ کاستی نداشته است.

وی با بیان این که استکبار جهانی پس از مشاهده پیروزی انقلاب اسلامی برای تضعیف آن هشت سال جنگ را به ما تحمیل کرد، اظهار داشت: جوانان با ایستادگی نظام سلطه را به سکوت وادار کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که فرهنگ انقلاب با فرمان امام خمینی(ره) به همه خانه ها نفوذ کرد و مردم با حضوری پرشور خواستار سقوط نظام پهلوی شدند، تأکید کرد: انقلاب اسلامی با اعتقادات مردم آمیخته و حضور در صفوف اعتراضات در اولویت کار ملت قرار گرفت.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه با بیان این انقلاب اسلامی با داشتن رهبری مدبر در برابر طوفان ها و بحران ها مصون شد، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون توطئه ها و نقشه های شوم دشمن هیچ خدشه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد نکرده و به یقین این از توفیقات الهی است.

وی به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی بر انسان از دامان پاک زن به معراج معرفت پا می گذارد اشاره کرد و گفت: جوانانی برومندی که وارد صحنه های مختلف جامعه می شوند تربیت شده مادرانی هستند که از پاکی وجود برخوردارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که مادران در تربیت فرزندان نقش ویژه ای را ایفا می کنند، افزود: خوشبختانه بانوان با حضور در عرصه های مختلف گام های مؤثری در پیشرفت نظام اسلامی برداشته اند.

استاد برجسته حوزه علمیه خوزستان با بیان این که بخشی از پیشرفت جامعه علمی کشور مرهون فعالیت بانوان است، گفت: به میزان پیشرفت علمی که در کشور وجود دارد، باید تقوا و احساس مسؤولیت هم بیشتر شود.

آیت الله موسوی جزایری همچنین تاکید کرد: همه ما باید خود را سرباز این نظام اسلامی بدانیم؛ چرا که دشمنان خواستار توقف صعود پیشرفت ایران اسلامی هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این با کمک جوانان این مرز و بوم کشورمان به فناوری هسته ای دست یافت، اظهار داشت: دشمنان وقتی مشاهد می کنند ایران اسلامی به این فناوری دست یافته است، با ترور دانشمندان ما به دنبال متوقف کردن روند پیشرفت های نظام حرکت کردند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به این که امیدواریم در آینده شاهد پیشرفت های روز افزون نظام اسلامی باشیم تأکید کرد: اگر خواستاریم کشورمان را به قله های تعالی برسانیم، باید تلاش و کوشش را در اولویت های کار خود قرار دهیم./9458/پ202/ج

 

ارسال نظرات