۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۵۵۴۵۵
ضرغامی در اختتامیه همایش مکتب دفاعی انقلاب اسلامی:

تاثیرگذاری شبکه‌های جهانی ایران اسلامی موجب قطع پخش آن‌ها شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان صدا و سیما بیان داشت: تاثیرگذاری شبکه‌های جهانی ایران اسلامی بر تنویر افکار عمومی موجب شده است تا دشمنان اسلام باوجود همه شعارها و تعهدات خود مبنی بر حمایت از آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات، اقدام به قطع پخش این شبکه ها کنند.
عزت الله ضرغامي
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه اولین همایش مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای اظهار داشت: دانشگاه جامع امام حسین (ع) می تواند با عرضه به هنگام دستاوردهای این همایش به پژوهشگران، در راستای استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در ایجاد وحدت رویه موثر واقع شود.
رئیس سازمان صدا و سیما، انقلاب اسلامی را یک موهبت بی نظیر الهی دانست که به ملت ایران عرضه شده است و بیان داشت: امروز شاهد فراگیری و صدور این معجزه الهی به تمام دنیا هستیم و بیداری اسلامی در جهان و گسترش شاخ و برگ‌‌های انقلاب اسلامی ناشی از ویژگی ‌های منحصر به فرد آن است.
ضرغامی ضمن تاکید بر اهمیت شناخت جایگاه انقلاب اسلامی بیان داشت: لزوم پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در شناخت دقیق جایگاه آن است.
رئیس رسانه ملی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب، حرکتی انفعالی و پر قدرت در مقابل ابعاد قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران است.
ضرغامی در تبیین ماهیت انقلاب اسلامی عنوان داشت: انقلاب اسلامی دارای ماهیتی جهانی است زیرا اندیشه های انقلاب اسلامی هم اکنون در قلب های مردم آزاده جهان رسوخ کرده است.
رییس سازمان صدا و سیما با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن ابراز داشت: برخی در داخل کشور فاقد هوشیاری لازم در مقابله با توطئه های دشمن هستند و متوجه نیستند که چشم های بسیاری در دنیا منتظر اقدامات و فعالیت های جمهوری اسلامی است.
ضرغامی در ادامه افزود: رسانه های بیگانه و معاند اسلام با هجمه های تبلیغاتی خود و بزرگ نمایی برخی از اظهار نظرها و اقدامات سطحی، سعی در ایجاد تفرقه در میان مسلمانان و همچنین جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی دارند که این مسئله، لزوم هوشیاری در برابر توطئه های آنان را دو چندان می کند.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی ماهیتی ایدئولوژیک دارد و این فرصتی بی نظیر در گسترش افکار و مبانی اعتقادی انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: با بررسی آیات قرآن به اهمیت حفظ ویژگی های ایدئولوژیک انقلاب اسلامی پی می بریم.
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان این که رسانه همانند رودخانه ای عظیم است که می تواند با اقدامات خود در تغییر معادلات جهانی اثرگذار باشد با اشاره به تحریم شبکه های جهانی ایران ادامه داد: تاثیرگذاری شبکه های جهانی ایران اسلامی بر تنویر افکار عمومی موجب شده است تا دشمنان اسلام با وجود همه شعارها و تعهدات خود مبنی بر حمایت از آزادی بیان و جریان آزاد اطلاعات، اقدام به قطع پخش این شبکه ها کنند./959/پ202/ع
ارسال نظرات