۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۱۵۵۵۵۰

جلسه مدیران مدارس حوزه علمیه استان تهران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه مدیران مدارس علمیه استان تهران صبح امروز با سخنرانی مدیر حوزه علمیه تهران و دو تن از معاونین برگزار شد.
جلسه مشترک مديران حوزه عليمه تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، صبح امروز جلسه مدیران مدارس حوزه علمیه استان تهران با حضور مدیران مدارس علمیه، مدیر و معاونین حوزه علمیه استان تهران در ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام محمد حسین کبیریان، معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان تهران طی تذکرات آموزشی به مدیران مدارس، در مورد المپیاد علمی دانش‌افزایی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ثبت نام آن از طریق سایت معاونت آموزش حوزه علمیه استان تهران است و طلاب شرکت کننده در هر پایه باید شرط معدل لازم را داشته باشند.

وی در ادامه افزود: امسال المپیاد علمی فقط مرحله استانی دارد و اوائل اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران ضمن تشکر از زحمات مدیران در مدارس علمیه اظهار داشت: حضور مستمر و دائمی مدیران در مدارس علمیه، نماد اخلاق عملی برای طلاب و موجب تعلیم و تربیت ایشان می‌شود.

وی در ادامه افزود: زحمت و تلاش اصلی پرورش علمی و معنوی طلاب بر عهده مدیران مدارس است که روحانیان آینده کشور را به جامعه تحویل می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به تشکیل اتاق فکر برای حوزه علمیه استان تهران ابراز داشت: با توجه به این‌که مدیران مدارس علمیه با مشکلات اجرایی مدیریت مدارس بیشتر سروکار دارند، از پیشنهادات مدیران محترم مدارس برای رفع این مشکلات و بررسی آن در اتاق فکر استقبال می‌کنیم.

در پایان این جلسه تذکراتی توسط معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران به مدیران مدارس علمیه ابلاغ شد./958/پ202/ص

ارسال نظرات