۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۱۵۵۵۵۲
آیت الله ممدوحی:

دامن زدن به اختلافات به صلاح کشور نیست

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اختلافات میان مسؤولان قوا را اصطکاک های مقطعی دانست و گفت: نباید رسانه ها به این اختلافات دامن بزنند.
آيت الله ممدوحي

آیت‌الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر حفظ وحدت از سوی مسؤولان و با اشاره به مشاجره رؤسای قوه مجریه و قوه مقننه در مراسم استیضاح وزیر کار، اظهارداشت: اینها اصطکاک ها مقطعی و گذرا است و نباید رسانه ها به این مسأله دامن بزنند.


وی با بیان این که مطرح کردن این مسائل از سوی رسانه های داخلی بهانه به دست دشمنان خواهد داد، گفت: ما نباید به دست خود آبروی خودمان را ببریم و باید بر این مسائل سرپوش گذاریم.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر قابل حل بودن این اختلافات، ابراز داشت: منشاء این مسائل اختلاف سلیقه مسؤولان است؛ نهایتا درصورت نیاز و صلاحدید رهبر معظم انقلاب در این مسأله وارد شده و آن را حل خواهند کرد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به توصیه های مکرر رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از اختلافات و رسانه ای کردن آنها اشاره کرد و گفت: حرف هایی که لازم بود در این زمینه گفته شود را رهبر معظم انقلاب بیان فرموده اند.


آیت الله ممدوحی در راستای پایان دادن به این اختلافات به مسؤولان دو قوه توصیه کرد: همه سعی خود را بکار گیرید و کاری نکنید که دشمن شاد شویم./928/ت302/ج

ارسال نظرات