۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۱۵۵۵۵۳
عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه:

مسؤولان اگر از رهبری تبعیت نکنند از سوی مردم طرد می شوند

خبرگزاری رسا - عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه رفتارهای اخیر سران دو قوه مجریه را بر خلاف منافع ملی توصیف و تاکید کرد: مسؤولان در هر مقام و جایگاهی که باشند اگر از رهبری تبعیت نکنند از سوی مردم طرد خواهند شد.
حجت الاسلام علي قرباني عضو مجمع نمايندگان طلاب و فضلاي حوزه

 حجت الاسلام علی قربانی، عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب از دیگر مسؤلان و اندیشمندان نظام اسلامی از لحاظ سیاسی جلوتر هستند و تدابیر ایشان در دوره‌های مختلف مانند فتنه 88  این امر را نشان می‌دهد، گفت: ایشان با اطلاع از فعالیت‌ها و نقشه های دشمنان و با تدبیر وحدت بین مسؤلان را مطرح و برهم زننده وحدت را خائن دانستند.

    وی با اظهار تأسف از اتفاقات اخیر بین دولت و مجلس، بیان داشت: این اتفاق در دهه مبارک فجر و با وجود تاکیدات رهبر انقلاب بسیار اسف بار است و متأسفانه عده‌ای فقط در زبان و شعار بحث ولایت فقیه را مطرح ولی در مقام عمل به گونه ای دیگر رفتار می کنند.

     

    استاد حوزه علمیه قم اظهار داشت: آقای احمدی نژاد شروع کننده این اتفاق بود و تقصیر بیشتر متوجه ایشان است، اما آقای لاریجانی هم نباید در ادامه این چنین پاسخ می‌دادند.

     

    نماینده طلاب و روحانیان قاینات با بیان این‌که آقای شیخ الاسلام از وزرای خوب کابینه دولت بودند و در حقیقت ایشان قربانی لجبازی دو طیف مختلف شدند، ابراز داشت: دولت می‌خواهد مجلس را تضعیف و در همین راستا وعده پول به مردم می‌دهد تا در صورت مانعیت مجلس این قوه تضعیف شود؛ در مقابل نیز مجلس قصد دارد مانع برخی فعالیت‌های انتخاباتی دولت شود.

     

    وی با اشاره به این‌که لجبازی از هوای نفس سرچشمه می‌گیرد و به نظر می‌رسد اینان به دنبال هوای نفس خود هستند و کاری به خداوند و امر رهبری ندارند، پیشنهاد کرد: هنوز دیر نشده و برای تدارک و جبران این اشتباه باید اظهار پشیمانی کنند و پیمان عملی با رهبری ببندند.

     

     

    حجت الاسلام قربانی با تاکید بر این‌که تنها راه نجات کشور پیروی کامل لسانی و عملی از فرامین رهبر معظم انقلاب است و مسؤلان در هر شرایط باید مطیع رهبری باشند، اظهار داشت: مسؤولان باید به اشارات رهبر انقلاب توجه و در این مسیر حرکت کنند و پیروی از نامه و دستور مستقیم رهبری برای آنان امتیازی محسوب نمی‌شود و هر فردی با هر جایگاه و موقعیت اگر از رهبری تبعیت نکند از سوی مردم کنار زده می شود.

     

    وی به سوء استفاده دشمن از رفتارهای سران قوه مجریه و مقننه اشاره کرد و گفت: دشمن خارجی نمی‌تواند به ایران اسلامی ضربه بزند بلکه این اختلافات داخلی موجب ضرر خواهد شد./921/ت302/ج  

ارسال نظرات