۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۱۵۵۵۶۱
مدیر حوزه علمیه تهران خبر داد؛

تشکیل اتاق فکر در حوزه علمیه استان تهران

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه استان تهران از تشکیل اتاق فکر در حوزه علمیه این استان خبر داد و از مدیران مدارس علمیه درخواست همکاری و ارائه پیشنهادات کرد.
حجت الاسلام والمسلمين خسروشاهي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدباقر خسروشاهی، مدیر حوزه علمیه استان تهران صبح امروز در جلسه مدیران مدارس حوزه علمیه این استان که در ساختمان مرکز مدیریت برگزار شد، از تشکیل اتاق فکر برای حوزه علمیه استان تهران خبر داد و ابراز داشت: با توجه به این‌که مدیران مدارس علمیه با مشکلات اجرایی مدیریت مدارس بیشتر سروکار دارند، از پیشنهادات مدیران محترم برای ترقی برنامه‌های علمی و معنوی مدارس و رفع مشکلات پیش‌رو و بررسی آن‌ها در اتاق فکر حوزه علمیه استان تهران، استقبال می‌کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به نزدیک شدن زمان ثبت نام سال تحصیلی 93-92 خطاب به مدیران مدارس علمیه اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان ورود به حوزه علمیه از طریق سایت معاونت آموزش خواهد بود، ولی در صورت مراجعه حضوری افراد متقاضی به مدارس علمیه، با برخوردی خوب و متناسب نسبت به ثبت نام این افراد اقدامات لازم را انجام دهید.

وی با بیان این‌که تبلیغات چهره به چهره تأثیرگذارترین تبلیغ برای جذب افراد مستعد به حوزه‌های علمیه است افزود: باید تبلیغات مناسب در مورد پذیرش افراد مستعد و متقاضی ورود به حوزه علمیه در محله‌های اطراف مدارس علمیه و مساجد و منابر صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی با انتقاد از انتقال طلاب به دیگر مدارس ابراز داشت: مدارس علمیه با توجه به ظرفیت خود طلبه را پذیرش کنند و با تقویت بنیه علمی طلاب ضعیف، از انتقال بیش از حد طلاب به مدارس دیگر خودداری کنند.

وی در پایان با انتقاد از تعطیلات بیش از حد حوزه‌های علمیه بیان داشت: مدیران مدارس نسبت به تعطیلات ایام درسی حساسیت داشته باشند و تعطیلات مدارس باید طبق مصوبه شورای عالی باشد./958/پ202/ص

ارسال نظرات