۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۵۵۵۹۲
مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین:

طلاب با استفاده از شیوه‌ها و ابزار نو مبانی دینی را ترویج کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تهران گفت: طلاب باید با استفاده از شیوه‌ها و ابزار نو به ویژه از طریق نرم افزارها و اینترنت دین مبین اسلام را رواج بدهند.
مدير حوزه اميرالمومنين

حجت الاسلام یونس صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره وظایف حوزه‌های علمیه در قبال پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: توجه به محتوا و ظاهر کلمه انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد که باید خوراک و محتوای بیانات در قالب اسلام باشد و امام(ره) با این رویه این انقلاب را به پیروزی رساند.

وی تصریح کرد: در این راستا حوزه‌های علمیه و کارشناسان مذهبی نقش تا‌یین کننده‌ای را ایفا می‌کنند، باید با برنامه ریزی و آینده نگری و با توجه به رهنموده‌های مقام معظم رهبری به فکر پیاده سازی اسلام باشیم، نه تنها در ایران بلکه در دنیا این اقدام باید صورت پذیرد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین در پاسخ به این سوال که راه‌کارهای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از سوی طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه باید چگونه باشد، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و طلاب هر یک به نوبه خود دارای وظایفی روشنی هستند به عنوان مثال" طلبه‌ها در مقطع پایین باید درس حوزوی خود را به خوبی فرا گیرند و طلاب در سطوح بالاتر باید تبلیغات اسلامی را به صورت شیوه‌های جدید ادامه دهند.

حجت الاسلام صفری تاکید داشت: منبرهای سنتی در جامعه امروزی نتیجه مطلوب را به همراه ندارد طلاب باید با استفاده از شیوه‌ها و ابزار نو به ویژه از طریق نرم افزارها و اینترنت دین مبین اسلام را رواج بدهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سایت‌های خبری، مجلات و کار‌های فرهنگی صورت گرفته در حال، می‌توان گفت که این قبیل اقدامات تاثیرات عقاید اسلامی خوبی در جامعه به جای گذاشته است.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین در پایان درباره کتاب ده گفتار شهید استاد مطهری بیان کرد: انتقادات استاد مطهری تاثیر خوبی بر تحولات حوزه گذاشته است می‌توان به امتحانات ورودی حوزه و این قبیل اقدامات اشاره داشت./9599/ت303/ن

ارسال نظرات