۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۶۳۴

نخستین همایش یادگاران عشق و ایثار برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش یادگاران عشق و ایثار به‌همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
همايش يادگاران عشق و ايثار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نخستین همایش یادگاران عشق و ایثار شامگاه روز سه‌شنبه هفدهم بهمن‌ماه باحضور محمد عباسی، وزیر ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های شهیدان و ایثارگران به‌همت جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت‌گزار در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط قاری بین‌المللی استاد سعیدیان آغاز شد و همچنین گروه لیله‌القدر به اجرای سرودها و تواشیح پرداختند.

در این مراسم عباسی، وزیر ورزش و جوانان ابراز داشت: انقلاب اسلامی دشمنان بسیاری دارد و آمریکا و همراهانش همواره تلاش می‌کنند توطئه‌های جدیدی را علیه این انقلاب طراحی و اجرا کنند اما بعد از گذشت سی و چهار سال، انقلاب اسلامی سرافراز ایستاده است.

وی با تأکید بر این‌که راه امام، شهیدان و ولایت فقیه افتخار و عزت ما است تصریح کرد: شهیدان با مجاهدت‌های خالصانه خود بهترین پاسخ را به کسانی که به‌دنبال ریشه‌‌یابی جنگ ایران و عراق هستند دادند و خانواده‌های شهیدان هم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی می‌کنند.

عباسی تصریح کرد: امروز هیچ موضوعی در مجامع بین‌المللی مطرح نمی‌شود مگر این‌‌که می‌خواهند دیدگاه ملت ایران را درباره آن بدانند.

همچنین در این مراسم از فرزندان شاهد و ایثارگر موفق کشور و همچنین خانم لاله افتخاری نماینده مجلس شورای اسلامی تقدیر و تجلیل شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم قرعه‌کشی انجام شد و هفت خانواده شهید و ایثارگر هدیه سفر به مشهد، سه خانواده هدیه سفر به نور و چهار خانواده هدیه سفر به لاهیجان را دریافت کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا بهرامی مشاور فرهنگی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت‌گزار، رحماندوست نماینده مجلس شورای اسلامی، آقاخان رییس تشکل‌های ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسماعیلی دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمت‌گزار و امینی قائم مقام اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران حضور داشتند./956/پ202/ص

 

 

 

ارسال نظرات