۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۵۵۶۶۶
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

داعیه‌داران وحدت و خدمت به مردم فضای کشور را متشنج نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با انتقاد از بانیان اتفاقات مجلس، گفت:‌ برخی از سردمداران نظام و کسانی که داعیه وحدت، مردم داری و خدمت به مردم را دارند این چنین فضای کشور را متشنج کرده و دشمن را برای رسیدن به اهداف شوم خود کمک می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این‌که وحدت میان مسؤولان به عنوان آرمانی برای دلسوزان نظام بوده و هست، گفت: پیشرفت کشور در سایه همفکری و هم افزایی نیرو‌های مختلف به ویژه سران قوا محقق می‌شود.
وی ادامه داد: وظیفه مسؤولان خدمت به اقشار مختلف مردم بویژه قشر آسیب پذیر است و این امور با وحدت و همدلی و پرهیز از اختلافات میسر می‌شود.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان ایجاد اختلاف در کشور را از ایده‌ها و آرمان‌های دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی دانست و با اشاره به اتفاقات ناگوار مجلس در جلسه استیضاح وزیر کار، اظهار کرد: جای تعجب است که با تأکیدات فراوان رهبری و بزرگان و دلسوزان نظام شاهد چنین اتفاقات ناپسندی هستیم.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با انتقاد از بانیان اتفاقات مجلس، گفت:‌ برخی از سردمداران نظام و کسانی که داعیه وحدت، مردم داری و خدمت به مردم را دارند این چنین فضای کشور را متشنج کرده و دشمن را برای رسیدن به اهداف شوم خود کمک می‌کنند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت مسؤولان،‌ ابراز کرد: ملت ایران نیز با تبعیت از رهبری از مسؤولان می‌خواهند که اختلافات را کنار گذاشته و با وحدت و همدلی اتفاقات ناگوار مجلس را جبران کنند.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان ادامه داد: مسؤولان در زمان اندک باقی مانده خدمت، اختلافات سلیقه‌ای، شخصی و بهانه جویی‌ها را کنار گذاشته، کمربند همت را بسته، دست اتحاد و همدلی یکدیگر را به گرمی فرشده و با تمام توان در خدمت به نظام و جامعه اسلامی تلاش کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی در پایان بیان داشت:‌ قطعاً دود اختلافات به چشم ملت ایران می‌رود و دشمنان از چنین رفتارهایی شاد شده و سوء استفاده می‌کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات