۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۵۵۶۹۸
آیت الله شفیعی:

با اختلاف نمی‌توان به اهداف متعالی نظام دست یافت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: با اختلافات نمی توان به پیشرفت های مهم نظام دست یافت؛ چرا که این مقوله سبب شادمانی دشمنان خواهد شد.
آيت الله شفيعي نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در جمع کارکنان اداره کل برق منطقه ای خوزستان،با تبریک سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان این که خداوند متعال وعده کرده است که باطل نابوده و حق همانند خورشیدی فروزان پیروز خواهد شد، خاطرنشان کرد: زمینه باید برای پیروزی حق بر باطل به وجود آید تا سرفصل های بنیادین هم تشکیل شوند.

وی با اشاره به این که انقلاب ما یک انقلابی بر مبنایی اسلام بنا شد اظهار داشت: نیاز پیشرفت کامل و بیشتر ملت و نظام بهره گیری از تفکر انقلابی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به توانمندی‌های مهم و مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد مقدس پس از پیروزی انقلاب تشکیل شده که دارای قدرت نظامی، استراتژیکی، تربیتی است.

آیت الله شفیعی نقش سپاه در تشکیل وحدت میان ملت را ستودنی دانست و افزود: باید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش روز افزون انجام داد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است گفت: انقلابی که به وسیله ملت به وجود آمد باید به دست خود مردم نگه دار شود.

استاد حوزه علمیه خوزستان در ادامه سخنانش با اشاره به این که همه پیشرفت های انقلاب اسلامی ابتکاری است تأکید کرد: پیشرفت های انقلاب به دست جوانان برومندی که حافظ آرمان های انقلابی هستند.

وی با بیان این که امروزه فرهنگ شهادت در جامعه به قدری گسترش یافته که جوانان ما نخستین آرزویشان شهادت طلبی است تصریح کرد: خوشبختانه در برهه کنونی کتب مختلفی پیرامون شهادت و ایثار نوشته شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که حضور بانوان در صحنه های انقلاب اسلامی ستودنی است بیان داشت: حضور بانشاط بانوان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی سهم بسزایی داشت که امروز در کشور های حوزه بیداری اسلامی شاهد هستیم که زنان در صفوف ابتدای تجمع های اعتراض آمیز حضور دارند.

آیت الله شفیعی پیشرفت های انقلاب را الهام بخش عنوان و خاطرنشان ساخت: وقتی شاهد پیشرفت های نظام اسلامی باشیم به یقین سرمشقی جدید برای تحرکاتی نو به وجود می آید.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی به وجود آمدن وحدت میان ملت است گفت: تنها به برگزاری نماز وحدت اکتفا نشود بلکه باید در همه امور زندگی مقوله وحدت در اولویت کاریمان قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که وحدت باید برای مسائل بنیادی ملت نتیجه بخش باشد اظهار داشت: کوچکترین اختلاف برای نظام جمهوری اسلامی مضر خواهد بود؛ چرا که دشمنان در کمین این گونه مسائل است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش به تحولات داخلی سوریه اشاره و تصریح کرد: مهم ترین رمز موفقیت ارتش سوریه در مقابل تروریست ها تشکیل بسیج از سوی حکومت سوریه است.

آیت الله شفیعی سرمشق انقلاب های منطقه را انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: ملت های بیداری اسلامی با سرمشق قرار دادن انقلاب اسلامی علیه دیکتاتورهای خود انجام و به پیروزی می رسند./9458/پ202/س

 

ارسال نظرات