۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۵۵۷۱۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران:

حماسه 22 بهمن خط بطلانی بر توهم استعمارگران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: تقویت وحدت و همدلی جهت دستیابی ایران به توسعه پایدار و به ثمر نشستن خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم ترین رسالت های مسىؤولان نظام است.
مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، امروز در جمع مسؤولان فرهنگی مساجد استان با تبریک دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی توصیف کرد و گفت: نهضت عظیم امام راحل همه دنیا را متحول کرد.

 

وی با اشاره به این‌که در تاریخ همه کفار، مشرکان و استکبار در مقابل اراده الهی ایستادند و تلاش کردند تا مانع اراده خداوند شوند، ادامه داد: نهضت امام راحل انقلابی الهی بود که با نظر خاص و ویژه پروردگار و حضور در صحنه ملت ایران محقق ش.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی مبنی بر این که انقلاب ما انفجار نور بوده است، اظهار داشت: برخی هستند که در دیده نشدن نور الهی تلاش می کنند و این نور الهی خاموش شود که موفق نمی شوند، در تاریخ هم می خواستند با شعار «دین افیون ملت هاست» جلوی نور الهی را بگیرند.

 

وی درادامه سخنان خود دوران رژیم منحوس پهلوی را عصر فرسوده شدن دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امام راحل با رهبری نهضت عظیم دینی توانست دین و ارزش های اسلامی را بار دیگر به صحنه آورده و احیا کند.

 

حجت الاسلام شکریان در ادامه سخنان خود با بیان این‌که ایران به برکت انقلاب اسلامی در 34 سال گذشته به دستاوردها و پیشرفت های علمی چشمگیری دست یافته که این مهم نشانگر این است که اهداف و شعارهای انقلاب پس از گذشته سه دهه از انقلاب اسلامی ایران همچون روزهای اول انقلاب است و هیچ تغییری نکرده است.

 

وی با اشاره به این‌که دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در پی به بیراه بردن اهداف و انحراف آرمان های انقلاب اسلامی ایران بوده اند، گفت: خوشبختانه تاکنون به برکت ولایت فقیه و آگاهی و بصیرت ملت ایران این مسأله محقق نشده است.

 

حجت الاسلام شکریان، انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل‌ جوان را یکی از دلایل پاینده و بالنده ماندن انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اگر امروز شاهد پیشرفت های علمی چشمگیر در سطح جهان هستیم به برکت تربیت نسل جوانی متعهد، متخصص و متدین است.

 

وی با تأکید بر این‌که  مسؤولان نباید خدای نکرده از ارزش های اصلی انقلاب غافل شوند، ادامه داد: تقویت وحدت و همدلی جهت دستیابی ایران به توسعه پایدار و به ثمر نشستن خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم ترین رسالت های مسىؤولان نظام است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: با گذشت بیش از سه دهه از عمر بابرکت این انقلاب، تأثیر آن در سراسر جهان کاملاً محسوس و مشهود است.

 

وی در مقایسه انقلاب و ایران اسلامی با قبل از انقلاب افزود: در زمان قبل از انقلاب برای ایران در مبارزات و مجامع سیاسی هیچ ارزشی قائل نبودند؛ اما امروز کشور ما از یک قدرت نظامی و سیاسی خاصی برخوردار است.

 

وی با بیان این‌که امت اسلامی از شعارهای انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته و برای آزادی خود از چنگال پادشاهان و دیکتاتورها تلاش می کنند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه توطه افکنی ها ونقشه های شوم دشمنان، امروز کشوری باثبات و قدرتمند در عرصه جهانی است.

 

حجت الاسلام شکریان افزود‌: امسال نیز ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن باردیگر اراده ملی را به نمایش خواهند گذاشت و با این حرکت خط بطلانی بر همه توهم ها و توطئه های مستکبران و استعمارگران جهان خواهند کشید./950/پ203/س

ارسال نظرات