۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۱۵۵۷۲۱

دعوت جامعةالمصطفی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا ـ جامعة‌المصطفی، به مناسبت فرارسیدن سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله‌ 22 بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد.
22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا، جامعة‌المصطفی، به مناسبت فرارسیدن سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله‌ 22 بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیة المصطفی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
امام خمینی(ره): «انقلاب ما ریشه در انقلاب و قیام عظیم سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، دارد».
مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی): «22 بهمن، نمایش اقتدار ملی و عزم عمومی ملت ایران است».
بهمن آمد و بهار پیروزی، با طراوت خود، بار دیگر، جای جای کشور عزیزمان ایران را دربرگرفت، دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی از یوغ ستمشاهانی است که سال‌های مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.
دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357، با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم‌نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.
در این انقلاب شکوهمند، انقلاب اسلامی ایران، انفجار نور در جهان ظلمانی مستکبران بود، ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبارستیز ایران اسلامی، با لبیک به ندای مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایة احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.
اکنون، انقلاب اسلامی، در حالی وارد سی‌‌وپنجمین سال پیروزی خود می‌شود که وعده الهی امام(ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولت‌مردان مستبد در حال تحقق است، به برکت مقاومت ملت غیور ایران و پیروزی انقلاب اسلامی، دنیا شاهد رویش انقلاب‌ها و نهضت‌های بیداری اسلامی است.
همگان شاهدیم که اکنون، به یمن صبر و استقامت و مبارزات حق‌طلبانه مردم ایران و پیروی از رهنمودهای حکیمانة بزرگ‌معمار انقلاب امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت در سال‌های پرتلاطم پس از پیروزی انقلاب تا امروز، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده‌ایم که مستکبران شرق و غرب عالم را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان شده است.
رییس، معاونان، طلاب،‌ فضلا و کارکنان جامعة‌المصطفی، با پیروی از مقتدای خویش، به پاس سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخندة فجر، مشتاقانه، همگام با مردم، منسجم و مؤثر، در راه‌پیمایی 22 بهمن شرکت نموده، بار دیگر، به مستکبران عالم اعلام می‌کنند که تا پای جان در راه حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای ارزشمند آن ایستاده‌اند و دشمنان بی‌هویت و سرگردان انقلاب اسلامی را به خاک مذلت خواهند نشاند./907/د102/ی
ارسال نظرات